وارش اسپرت:

 

علی نظرمحمدی درواه بان کهنه کار داماش رشت بعد از مدت ها به ترکیب ثابت تیم راه یافت و با رفلکس ها جالبش چندین موقعیت را نیز از تیم همیاری گرفت تا خودی نشان بدهد. علی چیلاورت به خاطر خصوصیات جالب و حواشی خاصی که همیشه با خودش به همراه دارد مورد توجه اکثر تماشاگران حاضر در استادیوم است.

در این مسابقه هم حضور نظرمحمدی حواشی خاص و جالب خودش را به همراه داشت که از آن جمله میتوان به فریادها و صحبت های پی در پی وی که سعی در تهییج تیم برای حرکات رو به جلو داشت اشاره کرد که مثل یک کوچ اما در داخل زمین به تیم انگیزه میداد.خودش می گوید دوست دارد که در آینده مربی شود.در حین و پایان مسابقه نیز نظر نظرمحمدی به شدت تشویق شد تا وارش اسپرت به سراغش برود.

 

*علی آقا اول از همه خسته نباشید بابت بازی خوب شما و تیم. نظرتون رو راجع به این مسابقه می فرمایید؟

ممنون از شما. منم این برد رو به شما و همه ی هواداران فوتبال گیلان ، الی الخصوص هواداران پرشور و خونگرم داماش شهر باران تبریک میگم . میدونید که وضعیتمون تو جدول مسابقات لیگ یک اصلا مناسب نبود ما توی 3-4 بازی اول به اندازه کافی امتیازات رو براحتی از دست دادیم در واقع باید گفت که فرق لیگ دسته اول با لیگ برتر در این هست که هر بازی حکم فینال رو داره و نباید امتیازات رو براحتی از دست داد، حالا چه تو بازیهای خونگی و چه تو مسابقات خارج از خونه. ما هم به این موضوع کاملا واقف بودیم و میدونستیم که باید 3 امتیاز رو بدست بیاریم و البته با همتی که بچه ها سر بازی با پرسپولیس نشون دادند ثابت کردیم که تیم ما شخصیتش بالاتر از لیگ یک هست و باید توی لیگ برتر شرکت کنه به همین علت تمرینات رو خیلی سفت و محکم گرفتیم و با همت همه ی بازیکنان و کادر فنی و هواداران خوب داماش تونستیم که تیم همیاری اراک رو با دو تا گل شکست بدیم و تقریبا وضعیت خودمون رو توی جدول رده بندی سامان ببخشیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*هواداران با تشویق هاشون تو این بازی واسه شما سنگ تمام گذاشتند!

هواداران کما فی السابق به بنده خیلی محبت دارند،باید بگم که من کوچیک همه ی اونا هستم و دستشون رو میبوسم. خدا وکیلی عشقم همین هواداراست و به همین علت حاضرم تمام سر و جونم رو جلوی توپ قرار بدم تا دروازه تیم داماش بسته بمونه.

 

*قضیه هواداران پشت نیمکت داماش تو بازی با پرسپولیس چی بود؟شما در این مورد چی فکر میکنید؟

… من به شخصه دقیقا متوجه این موضوع نبودم و نمی تونم تو این مورد اظهار نظر بکنم. اگر چیز بخصوصی رو مشاهده می کردم حتما اظهار نظر میکردم!!(البته علی نظرمحمدی تو این مورد به نظر خیلی با سیاست جواب داد. چون تمام کادر فنی و تماشاگران حداقل متوجه این شدند که پشت نیمکت داماش تعدادی از طرفداران پرسپولیس نشستند!)

 

*برنامه 90 هم روی شما و آقای مرغوب و ناظمی و قضیه مربیگری زوم کرده بود!

ببینید من تو اون روز تموم فکر و ذکر و هدفم این بود که به کادر فنی که در راسش آقای ناظمی قرار داشت کمک کنم. حالا اون روز وظیفه ی من بود که روی نیمکت قرار بگیرم و تجربه سالیان طولانی بازیگریم که 14-15 سال هم هست و با مربیان مختلف و تو تیمهای مختلف هم بازی کردم رو سعی کردم به همبازیانم منتقل کنم و بتونم کمک حال تیم خودم باشم.

 

*و حرف آخرتون؟

از اونجایی که خیلی هواداران تیم داماش رو دوست دارم، نمی گم ازشون دلخورم اما این توقع رو دارم که تو بازی خونگی آینده مون مثل بازی با پرسپولیس حداقل دیگه بالای 5 هزار نفر تو استادیوم عضدی برای تشویق تیم بیان.