وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان در یک بازی دیدنی و تماشاگر پسند توانست پیکان را با نتیجه 5 بر3 شکست دهد .

 

داماش گیلان در حالی این دیدار را با این نتیجه پشت سر گذاشت که چند گل دیگر نیز به ثمر نرساند و از طرفی اشتباهات داوری نیز تاثیر بسیاری بر روی بازی گذاشته بود .

 

داماش گیلان دوشنبه هفته آینده در چارچوب چهارمین هفته دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در کرج مهمان تیم سایپا البرز خواهد بود .

 

درحاشیه و گزارش بازی در ادامه مطلب

*آمار و اطلاعات

داماش گیلان ٢( على رضا جهانبخش دقیقه٢۴و ۶۴ وافشین چاوشى دقیقه٢٧ و امین متوسل زاده  دقیقه ۵٠ و حسین ابراهیمى دقیقه ۵٢)- پیکان تهران ٣(گل دقیقه ٧ محمدرضا طهماسبى و دقیقه ٧٠ رضا معقولى و دقیقه ٩۴محمد رضا طهماسبى)

ورزشگاه دکتر عضدى رشت -تماشاگر بیش از ده هزار نفر.

داور:رسول رهبر فام-کمکها: مهدى الوندى و حمید سیفى آذر

اخطار: محمد رضا چاوشى دقیقه ۴٠ و حسین ابراهیمى  دقیقه۵٣(داماش)-رضا معقولى دقیقه ٣٩ و میرسفیعیان دقیقه ۴۵ و روح الله سلطانى دقیقه  ۶٣ ونادر احمدى دقیقه ٧۶ و طهماسبى دقیقه ٨٧(پیکان)

 

داماش گیلان: میلاد فراهانى،على رضا نظیف کار،محمد مختارى،حسین کوشکى،رسول بروشى،مصطفى حاجتى،محمد رضا مهدوى،مهدى کیانى،حسین ابراهیمى،افشین چاوشى(از دقیقه ۴۶امین متوسل زاده)،على رضا جهانبخش(٨٠ رضا الماس خاله)

سرمربى: امید هرندى.

 

پیکان تهران:فابیو کاروالیو دوسانتوز،على میر شفیعیان(ژوسیلى پریرا)،مسعود میکاییلى،حسین حسینى،نادر احمدى،روح الله سلطانى،حمیدرضا دیو سالار(از دقیقه ٨٣ احمد گرجى)،صادق گشنى،محمد رضا طهماسبى،رضا معقولى عیسى آل کثیر.

سرمربى:عبدالله ویسى.

 

*شرح گلها:

 

داماش٠-١ پیکان: ضربه ى ایستگاهى که بر اثر خطاى مدافعان داماش براى پیکان بدست أمده بود با شوت زیباى محمد رضا طهماسبى پس از برخورد به طاق دروازه به گل نخست پیکان تبدیل شد.

 

داماش١-١ پیکان: سانتر زیباى مهدى کیانى داخل شش قدم به جهانبخش آماده و تیزهوش رسید و او براى زدن گل اول داماش کار دشوارى پیش رو نداشت

 

داماش ٢-١ پیکان: این بار این خود جهانبخش بود که پایه گذار گل داماش شد،پاس تو در و زیباى او به افشین چاوشى رشید و او به راحتى گل برترى داماش را به  ثمر رساند.

 

داماش٣-١ پیکان: نفوذ از جناح چپ داماشى ها با برگشت توپ مدافعان پیکان در نیمه هجده قدم بر روى سر متوسل زاده تازه به میدان آمده فرود آمد و او از همانجا دروازه پیکان را باز نمود.

 

داماش ۴-١ پیکان:هنوز دو دقیقه از گل سوم داماش نگذشته بود که پاس تو در و زیباى جهانبخش داخل شش قدم به ابراهیمى رسید و او زننده چهارمین گل داماش شد. شادى او با بیرون آوردن پیراهن یک اخطار هم برایش ارمغان آورد.

 

داماش ۵-١ پیکان:همه چیز بر عکس گل قبلى! ابراهیمى پاس عمقى داد و جهانبخش گل زد انا پیراهن بیرون نیاورد!

 

داماش۵-٢ پیکان:در غفلت مدافعان داماش که دیگر کار را تمام شده میدیدندتوپ برگشتى را رضا معقولى به راحتى وارد دروازه داماش کرد.

 

داماش 5-3 پیکان : ابتدا بسیاری خیال کردند که داور سوت پایان بازی را زده است اما…اشتباه مسلم داوری در حالی که علی نظیف کار هیچ تماسی با بازیکن حریف نداشت منجر به اعلام پنالتی شد تا محمدرضا طهماسبی این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند .

 

بهترین بازیکن: بازیکنى که در یک بازى دو گل بزند و دو پاس گل بدهد را مگر میشود بهترین بازیکن زمین لقب نداد.على رضا جهانبخش کاپیتان تیم ملى جوانان بهترین بازیکن داماش نه در این بازى که در سه بازى گذشته لقب گرفت.

 

*در حاشیه :

 

-پیش از شروع مسابقه امیر عابدینی و شهرام قویدل در کنار زمین حاضر شدند که به محض حضور آنها هواداران به شدت آنها را تشویق و وادار به دور افتخار نمایند . هواداران داماش در لحظه ای عابدینی را با شعارها همیشگی خود و لحظاتی قویدل را با شعارهایی خاص مورد تشویق قرار می دادند . هواداران پرشور داماش در حین بازی نیز با شعارهای حضور قویدل را خیر مقدم گفتند .

 

– هواداران در طول مسابقه باز هم مثل گذشته کولاک کردند . آنها لحظه ساکت نماندند تا داماش شب رویایی ای را در روز حضور مالک جدید باشگاه رقم بزند. فشفشه و آتش بازی هم بار دیگر پس از به ثمر رساندن گل در بین هواداران داماش جلب توجه می کرد .

 

-داوری این مسابقه به شدت انتقاد تماشاگران را در پی داشت . البته آنها هرگز برعلیه داوری توهینی نکردند با هو کردن داور و  شعار دو جانبه " داور بی تجربه ، نمی خوایم نمی خوایم " انتقاد خود را علیه وی اعلام کردند . هواداران داماش معتقد بودند داور حداقل یک ضربه پنالتی به سود داماش نگرفته و یک ضربه پنالتی را هم به اشتباه اعلام کرده است ضمن آنکه اشتباهات تاثیرگذار دیگری را هم در طول مسابقه داشته است .

 

مى گویند شکست بى صاحب است و موفقیت هزار صاحب دارد. پس از آمدن حامى مالى و بر طرف شدن مشکلات داماش امشب قسمت وى آى پى ورزشگاه عضدى جاى سوزن انداختن نبود! از الماس خاله رییس هیات فوتبال و بابایى مدیر کل تربیت بدنى گرفته تا جناب آقاى سعادتى استاندار و فرماندار والبته خود مهندس قویدل مالک تازه داماش. بسیارى از آنان که آمده بودند تا پیش از این اسم داماش که مى آمد حرف را عوض مى کردند تا مبادا کسى آنها را متهم نکند.در هر صورت خدا را شکر که همه چیز ختم به خیر شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید

 

 

 

الهام گرفته از سایت گل