*خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

فاطمه صدیقی هستم متولد 30 شهریور 57 ساکن رشت مدیر و موسس باشگاه ورزشی صدیقی رشت و نائب رئیس هیات کونگ فو بانوان استان گیلان و هم اکنون  نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم کونگ فو بانوان باشگاه داماش گیلان منصوب شدم .

 

*چند سال است که در این رشته فعالیت می کنید و در این زمینه چه درجاتی را کسب کرده اید؟

من 18 سال است که دراین رشته فعالیت دارم و به عنوان داور و سرمربی مدرک A دارم همچنین در سالهای گذشته قهرمان چند دوره از مسابقات بوده ام .

 

*تیم کونگ فو داماش گیلان چه شرایطی دارد و تمرینات خود را از چه زمانی آغاز می کنید؟

تیم داماش گیلان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بچه ها در آمادگی کامل به سر می برند . ما تمرینات خود را از روز اول خرداد آغاز کردیم و 5 روز در هفته تمرین میکنیم تا به آمادگی کامل در زمان مسابقات دست یابیم وبه مقام در خور توجه ای در این دوره از مسابقات برسیم .

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

*مدعیان اصلی لیگ برتر چه تیم هایی هستند وچه شناختی از آنان دارید؟

ما با شناخت کامل نسبت به حریفان در این دوره ظاهر خواهیم شد  واین شناخت را از آنالیز بازی حریفان بدست خواهیم آورد. بطوری که تیم اتحاد همدان با بازیکنان شیرازی در این پیکارها حضور می یابند یا تیم کرمان از نفرات تهرانی و کرجی سود می جویند و همچنین تیم های لرستان و خراسان نیز با تیمی خوب و مدعی وارد مسابقات کشور و المپیاد  خواهند شد.

 

*مسابقات کونگ فو از چه تاریخی آغاز میشود ؟

مسابقات هفته اول ، دوم و سوم قرار است به میزبانی تیم داماش گیلان از تاریخ 29 تیر آغاز می شود و تیم ما در روز 28 تیر به وزن کشی خواهد رفت .

 

*در رشته کونگ فو ، بانوان با چه مشکلاتی مواجه هستند؟

ما با مشکلات و مسائل فراوانی در این رشته ورزشی مواجه هستیم که مهمترین آنها  مسائل مالی در این رشته ورزشی می باشد و من جا دارد جدا از باشگاه داماش گیلان و حمایتهای آنها از این رشته تشکر نمایم که چتر حمایتی خود را بالای سر این رشته قرار داده است. بانوان کونگ فو کار گیلانی دارای شرایط بسیار خوبی هستند و استعداد در این رشته ورزشی در استان گیلا ن بسیار زیاد و جای امیدواری فراوانی دارد ، این در حالی بود که قبل از این بسیاری از بانوان ورزشگار گیلانی به دلیل مشکلات مالی ناگریز شدند تا عطای کار را به لقایش ببخشند .

 

*شاخص ترین نفرات تیم چه کسانی هستند؟

فهیمه ولی زاده ، فرناز رضاد زاده ، محدثه علیزاده و ریحانه مسلک طلب از جمله نفرات شایسته و پر افتخار تیم داماش گیلان هستند .

 

*در پایان لیست نفرات تیم کنگ فوی بانوان داماش گیلان جهت شرکت در مسابقات را اعلام نمایید؟

فهیمه ولی زاده(کاپیتان) مارال پور غلامی، سحر صفری،مریم خانی، معصومه روحی خواه، مریم اصغری، فرناز رضا زاده، محدثه علیزاده، ریحانه مسلک طلب، معصومه فریضی کونگ فو کارانی هستند که ما را در این دوره از مسابقات یاری خواهند نمود . خانم بهناز بهشتی به عنوان مربی در کنار من خواهند بود و سرپرستی و سرمربی گری تیم نیز با من است .

 

 

برگرفته از سایت داماش ایرانیان