داماش گیلان با شکست برابر فجرسپاسی، در شکست های خارج از خانه هت تریک کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی این شهر رفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

 

احمد حسن زاده (43)، ابراهیم صالحی (43) و مهدی چاه کوتاه زاده (57) برای فجرسپاسی و حسن نجفی (1) برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند.

داماش که در این دیدار 5 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و 17 بازیکن به شیراز عزیمت کرده بود با متحمل شدن چهارمین شکست فصل خود با 6 امتیاز به جایگاه شانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

 

داماشی ها در هفته هفتم لیگ یک از ساعت 16 روز سه شنبه 31 شهریورماه 94 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، محمدرضا مهدی زاده، مهیار نوری، بهنام عسگرخانی،محمدرضا الماسخاله (45 سعید طالبی)، امیر غمناک (محمد طالبی 70)، هادی سهرابی (C)، محمد جعفری(حافظ یعقوبی)، حسن نجفی، میلاد قربانزاده، محمد حیدری.

 

*شرح گل ها

فجرسپاسی 1-0 داماش: داماشی ها در همان نخستین دقیقه مسابقه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که حسن نجفی از فاصله حدودا 40 متری با شوتی زیبا که در میانه های راه تماسی هم با یکی از بازیکنان تیم میزبان داشت، دروازه فجری ها را گشود. نجفی با این گل اولین دوگله فصل داماش شد.

 

فجرسپاسی 1-1 داماش: هنوز پنج دقیقه از گل داماشی ها نگذشته بود که روی یک سانتر و خروج اشتباه رضا محمدی، احمد حسن زاده که در پشت دستان دروازه بان داماش ایستاده بود با ضربه ای سر گل تساوی فجری ها را به ثمر رساند.

 

فجرسپاسی 2-1 داماش: نیمه اول رو به اتمام بود که اشتباهات پی در پی و ناهماهنگی سراسیمگی بین مدافعین و ناکامی خروج دروازه بان تا فجری ها با پاسی در عرض محوطه جریمه ابراهیم صالحی را صاحب توپ کنند و در ادامه صالحی از بین سه بازیکن داماش که بر روی زمین افتاده بودند تا بلکه بتوانند جلوی توپ را بگیرند، گل دوم فجرسپاسی را به ثمر رساند.

 

فجرسپاسی 3-1 داماش: یک ضربه ایستگاهی و یک شوت دقیق از فاصله 35 متری و شیرجه نافرجام محمدی پیام آور سومین گل فجرسپاسی توسط مهدی چاه کوتاه زاده بود.