سرمربی تیم داماش گیلان می‌گوید مهم‌ترین صعود به مسابقات لیگ یک است و برای آن تلاش می‌کنند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال داماش گیلان برابر سایپا و صعود این تیم به فینال جام حذفی گفت: این پیروزی را به همه بازیکنان، شما خبرنگاران و تماشاگران و هواداران داماش تبریک می‌گویم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و خدا را شکر مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

وی درباره تحویل گرفتن تیم داماش با مشکلات زیاد و رساندن این تیم به فینال جام حذفی گفت: بازیکنان زحمات اصلی را می‌کشند. در این موفقیت‌ها، یک چیز نباید گم شود. سه سال است که مدیریت جدید، باشگاه را تحویل گرفته است. داماش در سال اول، شرایط بسیار وحشتناکی داشت. هادی طباطبایی که در آن دوران سرمربی تیم بود، ایثار کرد و زحمت کشید که تیم را در لیگ دسته دوم نگه داشت. وحید رضایی هم سال گذشته زحمت زیادی کشید. من هم از دستاورد این دو نفر استفاده می‌کنم و خوش‌شانسم که چنین بازیکنانی دارم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه کمترین سهمیه را در موفقیت تیمش داشته است، گفت: من قول دادم که تیم را به لیگ دسته اول بیاورم که هنوز به آن عمل نکرده‌ام. اگر قرار است کاری برای شهرم انجام دهم، باید به این قول عمل کنم. نمی‌خواهم پس از این پیروزی آیه یأس بخوانم، اما هدف‌مان را نباید گم کنیم و باید به لیگ برتر برگردیم. اگر می‌خواهیم آن گذشته پرافتخار را بازگردانیم، باید بدانیم این مهم با صعود به فینال جام حذفی باز نمی‌گردد. امیدوارم با کمک شما، بازیکنان و مسئولان به این مهم برسیم.

فراهانی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش از ابتدای جام حذفی به دنبال کسب مقام قهرمانی این مسابقات بوده است یا خیر، گفت: از روز اول جام حذفی گفتم هدف اول و آخر ما بازی‌های لیگ دسته دوم است، اما  گفتیم در هر مرحله‌ای که باشیم، باید به گونه‌ای بازی کنیم که سر تماشاگران ما بالا باشد. نتیجه برخی اوقات به مسائلی چون شانس و اقبال بستگی دارد، اما وظیفه ما این است که با تمام وجود بجنگیم.

وی ادامه داد: بازیکنان داماش در طول 90 دقیقه، هر چه داشتند گذاشتند و با کمک خدا به نتیجه مطلوب دست یافتیم. دو سه ماه تا فینال جام حذفی زمان باقی مانده است و ما ابتدا باید تیم را به لیگ دسته اول بیاوریم.