سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی در برابر ایرانجوان بوشهر گفت: خوشحالیم که توانستیم یک گام دیگر برای رسیدن به هدف خود به پیش برویم. فعلا هم تمرکز ما روی بازی با آوالان است ، نه سایپا.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی پس از پیروزی داماش در برابر ایرانجوان بوشهر و صدرنشینی در گروه اول رقابتهای لیگ دسته دوم اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم و یک گام دیگر به سمت هدفمان به پیش برویم. بازیکنان ما تلاش خود را در این دیدار انجام دادند و به آنها خسته نباشید می گویم.

وی افزود: پس از تعطیلی سه هفته ای نیم فصل و دور شدن از شرایط مسابقات ، طبیعی بود که کمی با فرم ایده آل مان فاصله بگیریم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به پیروزی رسیدیم و باید تلاش کنیم که روند خوب مان را برای هفته های آینده تداوم بخشیم. با توجه به نزدیکی سایر مدعیان در جدول باید با آمادگی بالا در بازی های آینده ظاهر شویم.

سرمربی داماش در مورد دیدار این تیم در برابر سایپا در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: همیشه گفته ایم که تمرکز ما در هر هفته روی بازی همان هفته مان است. سعی می کنیم برای هر بازی با تمام تمرکز و توان خود ظاهر شده و بازی به بازی به پیش برویم. در حال حاضر و بعد از سوت پایان بازی با ایرانجوان به بازی با آوالان کامیاران فکر می کنیم. در زمان بازی با سایپا هم قطعا تمام فکر و توان خود را معطوف آن بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازی سخت و مهمی در برابر سایپا خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا از آن بازی سربلند خارج شویم. باز هم تاکید می کنم که موفقیت در رقابتهای لیگ دو و صعود به لیگ دسته اول هدف اصلی ماست.