وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: فرماندار رشت و برخی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود برای کمک به داماش را اعلام کردند.

 

به گزارش وارش اسپرت، بعد از گذشت بیش از یک ماه از شروع تمرینات آماده سازی داماش گیلان، بالاخره یک مسئول استانی در تمرینات داماش حضور پیدا کرد. فرماندار رشت بدون هماهنگی قبلی در تمرین روز دوشنبه داماش گیلان در زمین صنایع شیر ایران (پگاه گیلان) حضور پیدا کرد و امید را در بین بازیکنان داماش به وجود آورد.

 

مهندس مهدوی برای لحظاتی با بازیکنان و کادرفنی داماش گیلان به صحبت پرداخت و گفت: داماش به دلیل علاقه ی جوانان گیلانی به این تیم برای من قابل احترام است و علاقه ی خاصی به این تیم دارم و از تمام قدرتم برای حمایت از داماش استفاده خواهم کرد و شما با قدرت به کار خود ادامه دهید.

 

فرماندار رشت در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: باید سعی کنیم در اولین قدم شرایط را برای برگزاری تمرینات داماش در ورزشگاه خانگی اش، شهید عضدی فراهم کنیم تا بازیکنان راحت تر بتوانند در تمرینات شرکت کنند و همچنین این تیم محبوب از تشویق های هواداران پرشور خود نیز بهره مند شود.

مهدوی با اعلام خبری خوش گفت: در حال رایزنی هایی هستیم و همچنین مبلغی را داریم تهیه می کنیم تا در اختیار باشگاه قرار دهیم که به تشخیص مسئولین داماش خرج تیم شود.

 

 

در ادامه علی نظرمحمدی ، سرمربی داماش گیلان با ابراز تشکر از فرماندار ورزش دوست شهرستان رشت گفت: بهتر است برای آمادگی بیشتر با مبلغی که قرار است به داماش کمک شود به دو اردوی آمادگی خارج استان برویم تا تیم داماش که امید جوانان این استان است، برای حضوری قدرتمند در مسابقات آماده شود.

 

فرماندار مهدوی + جعفرزاده

*جعفرزاده در تماسی تلفنی اعلام حمایت کرد

به گزارش وارش اسپرت ، با حضور فرماندار رشت در تمرین داماشی ها و بعد از مشاهده و شنیدن مشکلات داماش از زبان کادرفنی، بازیکنان و همچنین معدود هواداران که در تمرین داماش حضور داشتند، فرماندار در تماسی تلفنی از جعفرزاده خواست که برای حل مشکلات داماش گیلان قدم هایی بردارد.

بعد از اینکه جبارکوچکی نژاد در چند روز گذشته خبر از رایزنی هایی با قوه قضائیه داد، دیگر نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم اعلام حمایت از نماینده شهر رشت در لیگ دسته اول کرد.

جعفرزاده در صحبتی که امروز با سرمربی داماش داشت گفت: قول هرگونه حمایتی را از تیم داماش خواهم داد و سعی می کنیم در روزهای آینده مبلغی را از طریق وزرا برای داماشی ها تهیه کنیم و از شما می خواهیم که با قدرت به کار خود ادامه دهید.

 

 

*ایرج ندیمی ، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل هم برای حل مشکلات تیم محبوب دیار گیل و دیلم ورود خواهد کرد.

پس از درخواست وارش اسپرت به نمایندگی از هواداران داماش گیلان، امروز از لاهیجان خبر می رسد که نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم در روزهای آینده پیگیری هایی را انجام خواهد داد.

به گواه اکثر سیاسیون گیلانی، ایرج ندیمی پرنفوذترین نماینده گیلانی در مجلس شورای اسلامی است و از سوی دیگر محبوبیت چشمگیر تیم داماش در خطه ی شرق گیلان بلاخص شهر "برگ های باطراوات چای" این انتظار از این نماینده گیلانی ها می رود که برای حل مشکلات محبوب ترین تیم گیلان قدم هایی بردارد و از لابی های خود در جهت اعتلای باشگاه داماش گیلان استفاده کند.

 

الماسخاله

*هیات فوتبال در حال رایزنی با اسپانسر جدید

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از یک منبع موثق، پس از مذاکراتی که اسپانسری جدید در هفته گذشته با مسئولین داماش و هیات فوتبال گیلان انجام داد، یکشنبه ی هفته ی جاری درخواست رسمی خود را برای فرمانداری رشت و هیات فوتبال گیلان ارسال کرد.

الماسخاله در روزهای اخیر به شدت پیگیر این درخواست است تا شرایط را برای این واگذاری نهایی کند. همچنین اخبار رسیده به وارش اسپرت حکایت از آن دارد که در روزهای آینده مدیرعامل و هیات همراه اسپانسر جدید برای نهایی شدن این قرارداد وارد شهرباران های نقره ای خواهند شد تا اگر بر سر جزئیات متن قرارداد به توافق برسند، تیم داماش گیلان بعد از مدت ها نفسی به راحتی بکشد.