وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: در سالیان اخیر ورزش شهرستان رشت با مشکلات فراوانی مواجه بوده و در اکثر مواقع مورد بی توجهی افراد مسئول قرار گرفته است. اما فرمانداری رشت ثابت کرده است که در حد توان خود نگاه ویژه ای به این هنجار زیبای اجتماعی دارد. مهندس مهدوی در ماه های اخیر برای حل مشکلات تیم فوتبال داماش گیلان و حمایت از تیم فوتبال ساحلی "لسمان مروارید" و "آرسن میناسیان" شهرستان رشت در حد توان فرمانداری خوب عمل کرده است و انتظاری که مردم شهرستان رشت دارند هم چنین تلاش هایی از سوی دیگر مسئولین استانی است. در رابطه با مشکلاتی که تیم های فوتبال چمن و ساحلی شهرستان رشت با آن مواجه هستند مصاحبه ای را با فرماندار ورزش دوست شهرباران ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید:

 

varesh-sport.com: در مصاحبه قبلی تان، حرف از پیگیری برای حل مشکلات ریشه ای داماش یا اسپانسر ثانوی برای حمایت مالی از این تیم پرطرفدار استان داده بودید. اما به نظر می رسد بعد از سقوط این باشگاه به حال خود رها شده است!

ما که فقط تیم داماش را به خاطر لیگ برتری بودنش نمی خواستیم اما خوب اگر در لیگ برتر می ماند خیلی بهتر بود وخوشحال می شدیم. تیم داماش برای جوانان گیلان و علی الخصوص رشت است و ما هم دوست داریم این تیم در شهرستان خودمان سرپا بماند.

 

وعد هایی که داده ایم را رها نکرده ایم و با مسئولین این تیم هم در ارتباط هستیم. چند بار مربی این تیم آقای نظرمحمدی به فرمانداری آمدند و صحبت کردیم، با حاج آقای قلی زاده و آقای الماس خاله در ارتباطیم و در حال تلاش هستیم. بعد از اتفاقات اخیر سیستم قضائی هم دستور العمل هایی برای برطرف شدن مشکلات این باشگاه داده است تا ان شاالله مشکلات مالی حل شود و اگر ممکن نشد باید به دنبال اسپانسر برای این باشگاه محبوب باشیم. البته برای سپیدرود هم کارهایی داریم انجام می دهیم تا سپیدرود هم به عنوان تیم قدیمی شهرستان رشت سرپا بماند.

 

مهدوی، فرماندار رشت

 

varesh-sport.com: از وضعیت تیم فوتبال ساحلی تحت حمایت فرمانداری رشت هم بگوئید. تیمی که برخی از سودجویان تلاش برای مصادره آن دارند!

تیم لسمان برای فرمانداری رشت است و این یعنی متعلق به مردم شهرستان رشت است که جوانان خیلی خوب و با انگیزه این شهرستان در تیم لسمان در حال فعالیت هستند. حتی تیم فوتبال ساحلی خواهران "آرسن میناسیان" نیز برای ما است. حتی دیدیم لب دریا معذوریت پیدا کردند، یک باشگاه که برای هیات ورزشی روستائی در لاکان بود را برای تیم خواهران مان گرفتیم. یک سری کمک مالی هم از شهرداری های مختلف تهیه کرده بودیم و به آنها پرداخت کردیم.
برای حل مشکلات تیم لسمان ما هم که آقای استاندار یک سری قول ها به ما دادند که ان شاالله حل می کند. ولی شما می دانید که از دست فرمانداری خارج است.

 

varesh-sport.com: همین که سایه فرمانداری رشت بر سر تیم لسمان است یک غنیمت محسوب می شود و قطعا هم فرمانداری با معذوراتی مواجه است. بزرگترین مشکلی که فوتبال رشت برخلاف انزلی، همیشه با آن مواجه بوده، عدم حمایت از سوی یک نهاد و ارگان بوده است. اما باخبر شده ایم که مشکلات مالی بر روی این تیم لیگ برتری شهرستان رشت تاثیر گذاشته است.

دقیقا همین طور است ، فرمانداری هم نمی تواند به عنوان یک تیم نگه دار خیلی خوب باشد اما هیچ گاه نگذاشتیم این تیم زمین بماند و در حد توان خودمان کمک کردیم. این خبر هم به سایت شما و ورزشکاران خوب لسمان بدهم که ما در حال مذاکره با آقای مسرور(رئیس منطقه ی آزاد) هستیم تا با توجه به اینکه تمام نوار ساحلی شامل منطقه آزاد شده است از تیم لسمان هم حمایت کند و یا سرمایه گذاران خصوصی که در نوار ساحلی سرمایه گذاری می کنند را جذب این تیم کنند تا بتوانیم تیم لسمان را به عنوان نماینده شهرستان رشت با تمام قدرت راهی مسابقات ساحلی کنیم.

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان