تیم فوتسال شهرداری رشت در دیداری خانگی برابر پاس قوامین البرز به پیروزی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته پانزدهم از رقابت های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور و در گروه یک این مسابقات، تیم فوتسال شهرداری رشت در سالن آتش نشانی شهرداری رشت به مصاف پاس البرز رفت که در نهایت توانست این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه دهد. 

تک گل شهرداری رشت در این بازی را احسان موسوی وارد دروازه نماینده البرز کرد. 

بدین ترتیب با کسب این سه امتیاز شهرداری رشت از 14 بازی خود 21 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول 9 تیمی گروه یک قرار گرفت. در جدول رده بندی گروه یک نفت امیدیه از 13 بازی 30 امتیاز کسب کرده و تقریبا صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده هاست، هایپر شهر شاهین شهر با 26 امتیاز از 14 بازی در جایگاه دوم است و خالص سازان زنجان با کسب 22 امتیاز از 13 بازی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد. 

تیم فوتسال شهرداری رشت در صورت کسب پیروزی در هر دو بازی باقیمانده و شکست شاهین شهر در دو بازی باقیمانده اش، می تواند به عنوان تیم دوم به مرحله پایانی مسابقات لیگ یک صعود کند. 

 مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه 9 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی دو تیم نخست به مرحله پایانی صعود می کنند و در نهایت نیز دو تیم به رقابت های لیگ برتر فصل آینده راه پیدا می کنند.