وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در عرض یک سال در شهرباران های نقره ای چه خبرها که نشده است! مردم شهری که فصل گذشته در این آرزو ماندند که تیم شهرشان حامی مالی پیدا کند، اما این خواست تا پایان فصل عملی نشد و فصل جدید را هم داماش شهر باران به اعتبار حمایت مردمی و غیرت بازیکنان بدون یک ریال پول استارت زد.

تیمی که اکنون حاکم قلب های مردمان این سرزمین شده است ، سالیان قبل این چنین متکی بر هوادارانش نبود …!
سالیانی که اگر اسپانسر جدیدی تیم را تحت پوشش قرار می داد ، بی هیچ معطلی نام تیم و حتی لباس و ساختار باشگاه را تغییر می داد! ولی این بار و نسل جدید هوادارن رشتی پرچم را در دست گرفتند و زیر پرچم داماش ، اتحاد را برای مردم دیار گیل و دیلم معنا کردند…

 

هوادارن داماش با اتحاد و حمایت مدیرعامل تیم ترمز تغییرنام متوالی این باشگاه محبوب را کشیدند تا هم خاری شوند در چشم خائنان داخلی(کسانی که چشم طمع به این تیم دارند) و دشمنان خارجی و هم اثبات کنند نام "داماش" فراتر از یک نام و نشان است و اکنون به نمادی برای صرف فعل خواستن برای مردمان دیار باران تبدیل شده است …

 

بی گمان شهرام قویدل اسپانسر چند ماهه داماش هم در این مدت از هیچ تلاشی برای تغییر در نام داماش گیلان دریغ نکرد، اما او هم به کوه بزرگی به استواریِ قله ی درفک و به نام هوادار داماش مواجه شد.
در رشت همه متوجه شده بودند که خیری از برخی اشخاص خاص، به داماش نمی رسد. همین هوش و ذکاوت کافی بود تا در زمان مناسب واکنش نشان دهند، تا اکنون بر خلاف شهرهای دور و نزدیک مالک پوشالی تیم را به جای دیگر حواله دهند!

 

این روزها زمزمه هایی هرچند آرام از سوی برخی خریداران باشگاه محبوب و مردمی داماش مبنی بر تغییر نام به گوش می رسد ، لذا از همین سایت به عنوان یک رسانه ی محبوب هواداران داماش اعلام می کنیم:

ما در این مدت بیهوده اشک نریختیم و خون دل نخوردیم تا بگذاریم به راحتی نام داماش را تغییر دهید؛ امروز این عشق به داماش در قلب و روح هواداران نفوذ کرده است. اعتبار نام داماش و هوادارانش آن قدر برای بازیکنان بالا بوده است که بی پولی هم نتوانست حلقه اتحاد شیرمردان داماش را از هم جدا کند. بازیکنان غیرتمند شهرمان دندان بر جگر ننهادند تا هرکس بخواهد با این نام بازی کند و یا امیر این ارتش به خاطر این نام با هر کسُ نا کسی وارد جنگ نشد که اکنون بحث تغییر نام را وسط می کشید…

بگذارید همین ابتدا حرف دل مان را بی پرده بازگو کنیم ، حتی به زبان آوردن تغییر نام داماش ، گناه نابخشودنی در ذهن هواداران داماش تلقی می شود…

نام داماش و آرمان های این باشگاه خط قرمز هواداران گیلانی است!

 

هوادار کودک داماش گیلان

 

اگر این قدر صریح درخواست مان را ابراز کردیم ، بر آمده از تجربه تلخی می باشد که در تاریخ این باشگاه مردمی ثبت شده است ؛ مردم شهر رشت و استان گیلان همیشه ثابت کرده اند حامی داماش و قدردان حامیانش هستند.
شاید خریدار جدید بعد از خرید باشگاه و پرداخت هزینه ها در مکاتبات مالک باشگاه قلمداد شود و یقینا تا زمانی که به آرمان های این باشگاه احترام بگذارد جایش بالای سر این هواداران است ، اما اگر روزی خط قرمزها را نادیده بگیرد باید بداند اینجا رشت است… دیار میرزا ؛ مالک معنوی و واقعی تیم شهرباران ، هواداران داماش هستند.

 

پیغامی هم در این خصوص برای امیر عابدینی داریم… اکنون که مردم گیلان در سخت ترین شرایط پشت شما را خالی نکردند و به طرق گوناگون از مدیرعامل محبوب خود در مقابل برخی نورسیدگان حمایت کردند انتظار داریم باز هم به خواست عاشقان داماش و حنجره های گرفته شان با قدرت در مقابل هرگونه تغییر و تحول در نام داماش، پیراهن و درمجموع آرمان های این باشگاه مردمی ایستادگی کنید. تیم شهر باران دیگر پتانسیل هیچ گونه تغییر نامی را ندارد و هوادارانش در مقابل هرکسی که بخواهد خلاف خواست آنها رفتار کند قد علم می کنند چرا که هواداران داماش ، همان هایی که یاران میرزا قلمداد می شوند ، معتقدند قداست نام و نماد داماش بر زرق و برق اسکناس ارجحیت دارد!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید