وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازیکنانم بازی ایده‌آلی ارائه کردند، ولی در نهایت نتوانستیم به رغم برتری در هر دو نیمه به پیروزی دست یابیم.

ابراهیم قاسم‌پور پس از باخت دو بر یک داماش گیلان مقابل شاهین بوشهر در جام حذفی با بیان این‌ مطلب اظهار کرد: این دیدار بهترین نمایش داماش در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی بود که توانستیم با یک ارائه بازی ایده‌آل موقعیت‌های فراوانی بر روی دروازه شاهین بوشهر خلق کنیم ولی در نهایت علیرغم خلق این فرصت‌ها نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

 

قاسم پور تصریح کرد: به هر ترتیب در دیدارهای اخیر داماش برخی مسائل بر روی روند نتیجه‌گیری‌مان تاثیرگذار است به عنوان مثال در بازی پرسپولیس در رشت محمد نوری یک پنالتی آشکار بر روی بازیکن داماش مرتکب شد که از چشم داور دور ماندو علی کریمی نیز باید در آن دیدار از زمین اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد. از طرفی در دیدار هفته‌ی گذشته مقابل نفت تهران یک پنالتی بی دلیل برای حریف گرفته شد و در مقابل یک پنالتی واضح به سود داماش اعلام نشد که نشان از ضعف داوری در برخی دیدارهای داماش دارد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

وی ادامه داد: در دیدار امروز نیز بازیکنانم در نیمه دوم یک گل سالم را به ثمر رساندند که با وجودی که توپ از خط دروازه عبور کرد ولی داور و کمک داور این صحنه را گل تشخیص ندادند که در نهایت موجب شد مقابل شاهین بوشهر بازنده شویم.

 

سرمربی داماش گیلان اظهار داشت: در این بازی موقعیت‌های زیادی را در هر دو نیمه از دست دادیم در واقع هر کاری که میخواستیم در نیمه دوم بر روی دروازه شاهین بوشهر انجام دادیم ولی در نهایت از روی سهل‌انگاری گل دوم را دریافت کردیم تا درعین شایستگی از گردونه رقابت های جام حذفی خارج شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال از تلاش‌های تمامی بازیکنانم که با تمام وجود برای کسب پیروزی جنگیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در دیدارهای آِینده لیگ برتر به نتایج مدنظر دست یابیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان