وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اعلام خبر پذیرش استعفای علی نظرمحمدی گفت: امید هرندی به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی جدید داماش از پنجشنبه شروع می‌کند و امیدواریم داماش با وی به روزهای اوج باز گردد.

به گزارش وارش اسپرت ، حسن قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام خبر پذیرش استعفای علی نظرمحمدی از سرمربیگری داماش گیلان، اظهار کرد: علی برای داماش زحمت‌های زیادی کشیده و کارهای وی برای ما بسیار ارزشمند است او با دست خالی توانست شاکله تیم را حفظ کند و تا امروز کنار تیم ماند و ما از او بسیار ممنون هستیم.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

وی افزود: راه نظرمحمدی از امروز از داماش جدا شد و به جای وی مربی محبوب و چهره سرشناش شهر ما امید هرندی به عنوان سرمربی داماش حضور می‌یابد و پیش از این هم در داماش سکاندار بود و خوشحال هستیم که توانستیم دوباره از وجود هرندی استفاده کنیم.

قائم مقام داماش گیلان در خصوص زمان شروع به کنار هرندی گفت: در تمرین  پنجشنبه هرندی به صورت رسمی کار خود را شروع می‌کند و امیدواریم داماش با وی به روزهای اوج باز گردد، برای نظرمحمدی هم آرزوی موفقیت داریم و از طرف باشگاه و همه هواداران اعلام می‌کنیم که قدردان زحمت‌های او هستیم.

قلی‌زاده تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا فوتبال شهر دوباره به سطح اول کشور باز گردد و من اینجا هم برای افشین ناظمی در سپیدرود و هم برای امید هرندی در داماش آرزوی موفقیت می‌کنم که موفقیت این دو عزیز در واقع موفقیت فوتبال رشت است.

وی با رد هرگونه اختلاف بین هرندی و عابدینی، احتمال کمک مربی ماندن نظرمحمدی در کنار هرندی را ضعیف خواند و گفت: هر مربی بالطبع دوست دارد که دستیاران خودش را شخصا انتخاب کند.