به گزارش وارش اسپرت ، حسین قلی زاده در ابتدای صحبت های خود در رابطه با کمک های مالی مسئولین گیلان گفت: تا به امروز 260 میلیون به باشگاه داماش از سوی استانداری کمک شد که 200 میلیون مربوط به فصل قبل بود که به عنوان پاداش به کادرفنی و بازیکنان پرداخت شد و بعد از آمدن آقای رهنما هم 60 میلیون به داماش کمک شد، در حالی که این 260 میلیون شاید هزینه 4 بازی خارج از خانه داماش بشود.

 

وی در ادامه به سرمایه گذاری باشگاه داماش در 9 رشته ورزشی در استان گیلان اشاره کرد و تشریح کرد: در همین چند سال باشگاه داماش بیش از 40 میلیارد تومان برای ورزش استان هزینه کرد، خواسته ی امروز باشگاه داماش این است که مبلغی را به ما قرض بدهید تا برویم مشکل خودمان را حل کنیم.

 

قلی زاده در واکنش به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان شد: امروز زمان بررسی عوامل مشکلات داماش نیست چون ما سه بازی فقط داریم و برای این مسئله دیر شده است ، ما باید قبل از سال تحویل به بازیکنان مان مبلغی پرداخت کنیم چون هفت فروردین با پرسپولیس بازی داریم.

 

قائم مقام باشگاه داماش در مورد جلسات ماه های اخیر برای حل مشکلات باشگاه گفت: آقای رهنما دو ماه پیش در جلسه ای گفتند من نماینده ی استاندار هستم ، ما بازیکنان را در جلسه آوردیم و دو راهکار پیشنهاد شد. یکی آنکه در کوتاه مدت مبلغی به باشگاه تزریق شود و دوم اینکه کارگروهی از مسئولین استان تشکیل شود و مشکلات داماش را در تهران و قوه قضائیه پیگیری و به صورت ریشه ای حل کنند. سه ماه از آن جلسات گذشت ما به همراه آقای الماس خاله به استانداری مراجعه کردیم ، نامه نگاری کردیم ، تاریخ جلسه برای ما مشخص کردند ، روز و ساعت جلسه فرا رسید و ما در جلسه حضور پیدا کردیم ولی هیچ کس در جلسه حضور پیدا نکرد! من و آقای الماس خاله به استادار پیامک دادیم ولی جواب ما را ندادند!

 

وی خطاب به استاندار گیلان گفت: ما بچه همین استان هستیم ، ما یکبار برای این کشور و استان امتحان پس دادیم. امروز آمده ایم به این تیم کمک کنیم ، این تیم مال این شهر و مردم است.اقای عابدینی روز و شب پیگیر مشکلات داماش هستند. باشگاه داماش هفتصد میلیون تومان برای ورزشگاه این شهر هزینه کرد آیا به مسئولین گفتیم که به ما بدهند؟ ما فقط می خواهیم مبلغی را به ما قرض بدهند تا مشکلات مان را حل کنیم چون این تیم متعلق به جوانان این شهر است.

 

فایل صوتی این مصاحبه را می توانید بر کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید: