سرپرست تیم داماش گیلان در مصاحبه ای تند رسولی را از عاملین بحران باشگاه، رهنما را متهم به نشستن در جایی از استادیوم که توهین میکنند،تعدادی از هواداران را فحاش که خواستار نابودی داماش هستند و سایت هواداری (بدون اسم بردن از نام سایت) را با قلم مزدوری نامید!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین قلی زاده با انتقاد از فضای موجود در فوتبال، گفت: گروهی به فوتبال ورود کرده اند که دنبال منافع شخصی و اهدافی خاص می گردند و در این میان از احساسات هواداران ما سوء استفاده می کنند.

 

وی در ادامه افزود: آقای رسولی عضو شورای شهر رشت، برای داماش کاسه داغ تر از آش شده است! ایشان سال گذشته بر خلاف اصول اولیه فوتبال، بدون هماهنگی با باشگاه دو اتوبوس هوادار را به تهران اعزام کردند و سوال من این است که اگر بلایی سر این هواداران می آمد شما مسئولیت قبول می کردید؟ همان شب اتوبوس تیم را به خاطر تخلف چند هوادار دو ساعت در پلیس راه متوقف کردند.

 

سرپرست داماش اظهار داشت: دو اتوبوس یعنی 100 هوادار، یعنی ما بدون هماهنگی 100 نفر جوان را از رشت به تهران فرستادیم بدون اینکه کسی به فکر امنیت و تغدیه آنها باشد، به ولله در هنگام بازگشت وقتی دیدم هواداران ما چیزی برای خوردن ندارند نتوانستم یک نان در دهان بگذارم و در حد بضاعتم به بچه ها مان کمک کردم، ما در سفرها پول شام بازیکنان را به زور تهیه می کنیم وگرنه از خدا می خواهیم با خود هوادار اعزام کنیم.

 

قلی زاده با انتقاد از مطرح شدن صحبت های خصوصی اش، گفت: آقای رسولی در حالی که در بین هواداران است به من زنگ می زند و می گوید که 150 میلیون تومان می تواند به باشگاه کمک کند و من و همکارانم در باشگاه چندین روز تمام هم و غم خود را می گذاریم تا خواسته ای ایشان را برای پیگیری این کمک فراهم کنیم ولی در کمال تعجب پس از اینکه بارها جواب تلفن من را ایشان ندادند سرانجام می گویند که به این نتیجه رسیده ایم که شما خودتان پول دارید!

 

وی افزود: به خدا کارمند تدارکات مان هر روز می رود و مسافر کشی می کند تا امکانات صبحانه بازیکنان را در باشگاه فراهم کند و ایشان خواسته یا ناخواسته جو هواداران را به سمتى برد که شورا پشت سر تیم هست و عوامل باشگاه مخالف تیمند! در حالی که در ابتدا گفتند می خواهیم به داماش کمک کنیم و در یک چرخش ناگهانی گروه کمند راه انداختند و حرف از خرید داماش زدند، بدون اینکه هرگز با صاحبان داماش جلسه ای برگزار نمایند.

 

قائم مقام سابق داماش و سرپرست کنونی این تیم خطاب به عضو شورای شهر رشت گفت: اگر نیت شما کمک به باشگاه بوده، پس چرا ما را دزد خطاب کردید و گفتید به جای باشگاه باید شماره حساب هیئت فوتبال را بدهیم، لطفا مردانه به هواداران بگویید که علی رغم پیگری های بسیار ریالی به ما کمک نکردید! من به عنوان یک شهروند از شما می خواهم که به جای حضور در فوتبال بروید و مشکلات حاشیه شهر را حل کنید! ببینید مردم به چه دلیلی به شما رای دادند و در بسیاری از نقاط این شهر هنوز بسیاری از خانواده ها از امتیاز اولیه زندگی محروم هستند و آب و برق و گاز ندارند و آن قدر استخوان خرد شده هست که دلش بیشتر از شما برای فوتبال بسوزد!

 

قلی زاده درخواست گرفتن اتوبوس و زمین تمرین برای تیمش از شورای شهر را کذب محض خواند و گفت: شما داماش را دوبار رستوران دعوت کردید و تا امروز پول رستوران پرداخت نشده و ده بار از آن رستوران با ما تماس گرفتن که بیایید و پول رستوران را بدهید!

وی افزود: قرار بود مهمانسرای شهردارى را به ما بدهید بعد دقیقه نود به ما اعلام کردند که مهمانسرا پر است و ما مجبور شدیم به هتل پردیس برویم، هفته بعد گفتید پیگیری تان کم است و ما یک هفته کامل پیگرى کردیم و بازهم دقیقه نود به ما اتاق ندادند و سرمربى ما از جیب خود پول هتل را برداخت کرد و غیر از این است که با این کار مى خواستید با روح و روان تیم و هواداران فهیم ما بازى کنید؟

 

سرپرست داماش با اعلام اینکه جلوی پرداخت پاداش پنج میلیونی شهردار به ما را گرفته اند گفت: در بازى با شهردارى بندرعباس در فصل گذشته شهردار به ما پنج میلیون تومن پاداش داد و تا امروز به ما داده نشد و آقایان گفتند بعضى از اعضاى شوراى شهر با این درخواست مخالفت کردند و باید برای دریافت این پول ناچیز دوباره مصوبه شورای شهر را بگیرید!

 

قلی زاده گفت: بر اساس همین جو سازى ها هوادار مى آید به من مى گوید شما ١۵٠ میلیون تومان از شهردارى گرفتید و اول صد میلیون پول خودتان را برداشتید، حرف هایى که بر اساس جو سازى هاى یک سایت هواداری که متاسفانه قلمش قلم مزدورى هست و به خورد هوادار پاک ما مى دهند زده می شود، خبرنگارى که خبرنگار نیست و کارش خط دادن به هوادار است.

وی در ادامه اظهار داشت: در همین بازى با نساجى من دلم پیش هوادارنى بود که زیر باران حنجره براى تیم شان پاره مى کنند و من ناراحت بودم که تیم نتوانست نتیجه بگیرد تا بتوانیم دل آنها را خوش کنیم و من می دانم هوادارن ما آن ده بیست نفرى که کنار رختکن مى آیند و امنیت بازیکنان و عوامل فنى ما را تهدید مى کنند، نیستند.

 

سرپرست داماش افزود: امنیت ورزشگاه برعهده نیروی انتظامی و هیئت فوتبال است و من موظفم امنیت تیمم را تامین کنم و تا امروز تمام تلاشم را کردم تا در درگیرى هواداران با هم و حتی با باشگاه، نیروى امنیتى وراد نشود اما وقتی می بینم که گروهی با تحریک یک سایت هواداری فقط با فحاشی می خواهند به اهداف خود که نابودی داماش است برسند دیگر خونم به جوش می آید.

 

قلی زاده در ادامه اظهار داشت: من نیازى به مطرح کردن خودم ندارم همانطور که سال ها جانم را برای دفاع از کشورم در طبق اخلاص گذاشتم، حالا هم برای کمک به تیم شهرم و جوانان این شهر و کمک به پاک شدن فضای فوتبال شهرم حاضرم هر هزینه ای را بدهم و در این راه اگر نیاز شد از آبروی خودم هم می گذرم.

وی ادامه داد: سوال من از آقاى رهنما و رسولى این است که چگونه شما مى روید در جایى از ورزشگاه که به مدیران باشکاه و هیات فوتبال و نظام توهین مى کنند و هو مى کنند حضور پیدا مى کنید؟ غیر از این است که می خواهید از کسى عقب نیفیتد و دنبال اهداف سیاسى هستید و فوتبال برای تان بی اهمیت است؟

سرپرست داماش گفت: ما همه ى کارهایى که فراتر از مسئولیتم بود انجام دادیم و با استاندار جلسه گذاشتیم و ایشان قول دادند با مجمع نمایندگان جلسه می گذارند و گفتند مشکل این تیم را حل مى کنم اما هنوز مشکل حل نشده و تا امروز دست نیاز به همه دراز کردیم.

 

این مقام مسئول افزود: هر رسانه اى که به ما کمک مى کند از دید آن چند نفر مى شود منفورو این یعنی یک رسانه فقط باید بر خلاف تیم باشد تا مورد تایید فحاش ها قرار بگیرد! به همین دلیل طی نامه ای به هیات فوتبال اعلام کردم که تا زمانی که مشکلات مد نظرم حل نشود دیگر در کنار داماش و هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور نخواهم داشت.

قلی زاده در خصوص شروط خود گفت: در ابتدا باید تکلیف سایتی که عامل تفرقه و نفاق بین هوادار و باشگاه هست و از احساسات هواداران برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می کند مشخص شود و همچنین باید تکلیف تعدادی محدود از تماشاگر نماها هم معلوم شود وهیات فوتبال باید نظم ورزشگاه را تضمین نماید تا بازیکنان ما بدون استرس و ترس پای به ورزشگاه بگذارند.

من از همه هواداران عاشق و دلسوخته ما که دلشان براى فوتبال و داماش مى سوزد تشکر مى کنم و مطمئنم که هواداران ما با تصمیم گیرى منطقى به تیم کمک می کنند و همه ى جوانب رو درک می کنند و مى فهمند و صف خودشان را از فحاش ها جدا می کنند و به یقین هوادارى که از بازیکن پول طلب می کند، هوادار داماش نیست.