حسین قلى زاده با اعلام اینکه مهندس عابدینى مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، با استعفاى امید هرندى مخالفت کرده است، اظهار داشت: از نظر باشگاه داماش ایشان همچنان سرمربى تیم است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از تسنیم، قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اشاره به نحوه استعفاى سرمربى تیمش، گفت: آقاى هرندى پس از تساوى مقابل فولاد یزد و اعتراض هواداران به این نتیجه در رختکن باشگاه با مصاحبه با یکى از خبرنگاران اعلام استعفا نمودند. اما همانگونه که مستحضرید هر استعفایى پس از طرح در مدیریت باشگاه و با تایید مدیرعامل رسمیت خواهد یافت، همانگونه که انتخاب سرمربى در رختکن صورت نگرفت و در دفتر باشگاه در این مورد تصمیم گیرى شد.

 

وى در ادامه افزود: طى صحبتى که امروز مهندس عابدینى با آقاى هرندى داشتند، با استعفاى ایشان مخالفت به عمل آمد و قرار شد که وی همچنان به کارش در باشگاه داماش ادامه دهد.

 

قلى زاده اظهار داشت: تمرینات تیم ما در طول هفته زیر نظر مربیان ما برگزار شد و امیدواریم با کمک بازیکنان، کادر فنى، هواداران و مسئولین در ادامه بازى ها با جمع کردن امتیازهاى لازم ماندگاریش را در جدول تثبیت نماید.

 

لازم به توضیح است که داماش تا پایان فصل باید چهار مسابقه برگزار نماید و در این راه با تیم هاى شهردارى بندرعباس و نفت آبادان در رشت و با گل گهر در سبرجان و سیاه جامگان در مشهد دیدار نماید. داماش در حال حاضر با هفده بازى و نوزده امتیاز در رتبه نهم جدول دوازه تیمى گروه دوازه تیمى گروه ب لیگ دسته اول جاى گرفته است.

از هر گروه سه تیم مستقیم به لیگ دسته دوم سقوط مى کند و تیم نهم براى ماندن در لیگ دسته اول باید در دو دیدار رفت و برگشت پلى آف به مصاف تیم نهم گروه الف برود.