وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : شهرام قویدل مالک باشگاه داماش گیلان به مصاحبه علی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت گل او در پاسخ به حرف های سراوانی (که به طور غیر رسمی سحنگوی امیر عابدینی است ) گفت: بنده هفته گذشته خواسته بودم آقای سراوانی برکنار شوند و به نظر من به عنوان مالک ، ایشان سمتی در داماش ندارند . اما بازهم در صلاخیت ایشان نیست که اظهارنظر کنند. آقای عابدینی ماشاء الله خودشان زنده هستند و ، وکیل  هم نمی خواهند .

قویدل در پاسخ به سئوال گل درباره اداره کنتراتی باشگاه به دست عابدینی (آنطور که از مصاحبه سراوانی بر می آید ) نیز گفت: معنی این حرف را نمی فهمم . آیا مالک دستگاه ای تی ام است فقط؟پس هیئت مدیره چه کاره است؟ وقتی شما خانه ای را می خری صاحب اختیار چهر دیواری ات هستی یا نیستی؟ این حرف عجیبی است که ما طبق قرارداد پذیرفته ایم کاری به کارها نداشته باشیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

او در ادامه به نکته دیگری اشاره می کند: در کجای دنیا مدیر رسانه ای علیه مالک باشگاه حرف می زند؟ یا چطور ممکن است در سایت باشگاه چنین مطلبی منتشر شود؟ آن هم علیه  من که مالک قانونی و رسمی این باشگاه هستم.

وقتی به قویدل می گوییم آیا هنوز سر تصمیم احساسی اش درباره کناره گیری کامل از داماش هست یا نه ،  جواب می دهد: درواقع این تصمیم احساسی نبود. شما می بینید چه اتفاقی افتاده  و البته دارد می افتد . همه جا بحث مشکلات مالی ماست در حالی که همه باشگاهها مشکل دارند . استقلال ، تراکتور و همه . اما فضایی که دراین باره در رشت به وجود آمده با هیچ جا قابل مقایسه نیست . ما هم کاری نداریم و بعد از 5 میالیاردی که هزینه کرده ایم می نشینیم ببینیم آقایان چه کار می کنند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید