وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در فصل گذشته بارها شاهد عملکرد ضعیف دروازه بان های داماش بودیم؛ اشتباهات عجیب و مرگباری که بارها صدای هواداران داماش را در آورد و بالاخره علی نظرمحمدی در چهار هفته پایانی به خواست هواداران جامه عمل پوشاند به دروازه بان جوانی که سال ها پشت خط دروازه بان های گاها بی کیفیت قرار گرفته بود ، میدان داده شد.

 
 
بهنام لایقی فر در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت در این باره گفت: خدا را شکر می کنم که هم توانستم هواداران را رو سفید کنم و هم آقای نظرمحمدی را که از من حمایت کردند. علی رغم اینکه متاسفانه سقوط تلخی را تجربه کردیم، هم کادر فنی و هم مردم از عملکرد من در چهار بازی پایانی راضی بودند و این برای من خوشحال کننده است.

  

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

دروازه بان جوان داماش که در مصاحبه ی قبلی خود با وارش اسپرت از رفتنش به خدمت سربازی خبر داده بود، در مورد احتمال ماندنش و اینکه در لیست بازیکنان مورد نیاز باشگاه قرار گرفته است، گفت: واقعیتش این است که اولویت من تیم شهرم است و خودم دوست دارم بمانم. در تلاش هستم تا مشکل سربازی ام را حل کنم و سال آینده را هم برای داماش بازی کنم.

 

بهنام لایقی فر، افشین چاوشی

 

لایقی فر در جواب اینکه با این پتانسیل موجود چه کسانی باعث شدند که سال ها پشت خط بماند، گفت: نمی خواهم اسم ببرم اما افرادی که به حاج آقا عابدینی نزدیک بودند خیلی تلاش کردند که ذهنیت ایشان را نسبت به من بد کنند. حتی در اول فصل به همین دلیل آقای عابدینی به من می گفتند بیا در داماش تهران بازی کن و متاسفانه بازی نکردن من هم دلیلش بعضی افراد بودند که به من اعتقاد نداشتند. از علی آقا(نظرمحمدی) ممنونم که این فرصت را به من دادند تا خودم را به این افراد اثبات کنم.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم مشکلات مالی داماش حل شود و بتوانیم تیم خوبی را برای سال آینده ببندیم و دوباره به لیگ برتر صعود کنیم و دیگر هم به لیگ یک بر نگردیم چرا که لیاقت فوتبال این شهر حضور در لیگ برتر است. همچنین از همه ی هوادارانی که به من لطف داشتند و حتی شاهد بودم که با وجود سقوط داماش در بازی پایانی فصل گذشته مرا تشویق کردند ، سپاسگذارم و امیدوارم بتوانم با انگیزه ای مضاعف حمایت آنها را جبران کنم.