وارش اسپرت:

رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان نفس های پایانی خود را می کشد و در این بین دو تیم رشتی سرنوشتی کاملا جدا از هم دارند.سپیدرود تیم ریشه دار شهرمان در انتهای جدول جا خوش کرده و گویا خیال دل کندن از انتهای جدول را ندارد.سپیدرودی که سال قبل در لیگ دو باعث غرور و شادمانی همشهری ها و هم استانی هایمان شده بود این فصل در حال سپری کردن پایانی تراژدیک و بسی غم انگیز می باشد.بقول رادنی ، سپیدرود رودی است که دیگر نمی خروشد …..

اما آنسوی رقابتها ، جایی که داماش گیلان در آن حضور دارد وضع و اوضاع طور دیگری است.این روزها همه از داماش می گویند.در هر کوی و برزنی بحث بر سر لیگ برتری شدن داماش است.آری داماش بعد از دو فصل حضور در لیگ یک باز هوای لیگ برتری شدن را دارد …
بازیهایش را یکی پس از دیگری می برد.رقبا نیز هفته هاست آرزو به دل مانده اند که داماش بلغزد و جای داماش را بگیرند.اما در پایان هفته 22 اتفاق دیگری رقم خورد.

داماش رشت در یک بازی حساس و نفس گیر ماشین سازی را که در نیم فصل دوم اوج گرفته بود در تبریز شکست داد و رقبای سرسخت داماش بازیهایشان را واگدار کردند.سپاسی و یاسوج باختند تا ما با خیالی راحت تر به لیگ برتر بیندیشیم.این بار عزممان برای لیگ برتر راسخ تر از دگربارهاست.

فوتبال رشت و گیلان این روزها بواسطه درخشش داماش در لیگ یک و ملوان در لیگ برتر به روزهای خوبش نزدیک شده است و سال دیگر رشت به جهنمی برای رقبای لیگ برتری بدل خواهد شد.
چند قدم بیشتر به لیگ برتر نمانده و امید است با حمایت پرشور و همه جانبه هواداران در بازی با نفت مسجد سلیمان شانس لیگ برتری شدن را هر چه بیشتر افزایش دهیم.

لیگ برتر تو را چشم در راهیم ….