برخلاف خبرهای پیشین، مصدومیت محمد رستمی بلند مدت نخواهد بود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، یکشنبه 13 آبان 97 خبری بر روی خروجی وارش اسپرت قرار گرفت که محمد رستمی نیز با پارگی رباط صلیبی زانو، به جمع مصدومین طولانی مدت داماش پیوسته است؛ خبری که به دلیل تشخیص اشتباه پزشک، حالا خوشبختانه باید تکذیب شود. 
ماجرا از این قرار است که رستمی دو ماه قبل پس از احساس مصدومیت، نزد دکتری در تهران می رود و در آنجا پزشک به وی می گوید که مصدومیت او به مشکل در ناحیه رباط صلیبی ارتباطی ندارد و وی می تواند پس از مدتی استراحت به میدان فوتبال بازگردد.

با استراحت و فروکش کردن ورم پا و فیزیوتراپی، هافبک کهنه کار داماشی ها به میدان برمیگردد تا اینکه در بازی مرحله یک چهارم جام حذفی با ماشین سازی تبریز، او به کمک مسکن در میدان حاضر می شود.

محمد رستمی در گفتگویی کوتاه با وارش اسپرت در این خصوص می گوید: خبرتان به نوعی درست بود و وقتی پس از بازی با ماشین سازی به رشت آمدم، دکترم گفت که رباط صلیبی پاره کرده ام و ابتدا برای روز سه شنبه 15 آبان و سپس 16 آبان برایم وقت عمل تعیین شد. 

وی ادامه داد: در این بین به تهران و نزد همان پزشکی که دو ماه قبل به آن مراجعه کرده بودم رفتم و او بار دیگر عنوان کرد که مشکلم رباط صلیبی نیست و در این صورت و با توجه به اینکه چند بازی هم انجام دادم، می بایست اصطلاحا پایم خالی می کرد. دکتر مشکل را در ناحیه کشکک زانو تشخیص داده و عنوان کرد که با یک ماه وزنه زدن می توانم به بازی ام ادامه دهم. 

بدین ترتیب هافبک با سابقه داماش گیلان که قرار است فردا نیز یک تزریق دارو انجام دهد، طبق نظر پزشک ظرف دو هفته آینده مجددا آماده حضور در میدان خواهد شد.