سرمربی داماش گیلان گفت: می توانستیم با هوشیاری بیشتر در مقابل سرخپوشان بازنده میدان نباشیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلان پس از شکست تیمش برابر سرخپوشان پاکدشت در اسلامشهر تهران ظهار کرد: قبل از هر چیزی به کادر فنی سرخپوشان این برد را تبریک می گویم. بازیکنان ما در این دیدار دو نیمه متفاوت داشتند. ما در نیمه اول بازی را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته روند بهتری پیدا کردیم. متاسفانه روی یک غافلگیری در یک ضربه ایستگاهی از حریف خود در حالی گل خوردیم که می توانستیم بدون گل خورده به رختکن برویم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان داماش شرایط بهتری پیدا کردند و بهتر از حریف ظاهر شدیم و تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادیم ولی متاسفانه دست خالی از میدان خارج شدیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد شرایط تیمش اذعان داشت: قبل از شروع بازی ها فرصت چندانی برای آماده سازی نداشتیم و فرصت نیم فصل را از دست دادیم. در چنین شرایطی پای به بازی ها گذاشتیم در حالی که پنجره نقل و انتقالات داماش بسته بود و به همین دلیل قراردادهای مربیان و بازیکنان جدید را نتوانستیم به ثبت برسانیم و برایشان کارت بگیریم. البته امروز این مشکل مرتفع شد و می توانیم از وجود نفرات جدید برای هفته های بعدی استفاده کنیم.

وی افزود: با تمرکز و تلاش بیشتر باید به استقبال هفته های آینده برویم و بتوانیم در دیدارهای بعدی با کسب نتایج مناسب این نتیجه را جبران کنیم.