دیار وارش: داماش در دیداری دور از خانه تن به شکست داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته سی ام از سری رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم تختی (باغشمال) تبریز میهمان تیم بالای جدولی ماشین سازی بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به میزبان تبریزی خود واگذار کرد.
 
گل های ماشین سازان را محسن دلیر در دقایق 3 و 16 وارد دروازه داماش گیلان و تک گل داماش را نیز میلاد قربان زاده در دقیقه 92 وارد دروازه تبریزی ها نمود. از نکات قابل توجه این بازی می توان به آسیب دیدگی شدید رضا محمدی دروازه بان داماش در ده دقیقه پایانی اشاره کرد که با توجه به انجام سه تعویض داماش، مهیار نوری مدافع لاجوردی پوشان رشت به جای وی محافظت از دروازه را برعهده گرفت.
 

داماش گیلان با متحمل شدن این شکست در آخرین بازی سال جاری خود، هم امتیاز با پاس همدان و با یک پله سقوط در جایگاه هفدهم جدول لیگ یک قرار گرفت.

لازم به ذکر است داماشی ها در شش هفته گذشته 2 پیروزی و 4 تساوی بدست آورده بودند و آخرین بار برابر شهرداری اردبیل در در اردبیل شکست خورده بودند.
 
ترکیب اولیه داماش گیلان در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به این شرح بود: رضا محمدی، مهیار نوری، حسین گوهری، آرمین منفرد دوست، محمدرضا مهدی زاده، مصطفی حاجتی، محمد رستمی، حمید خدابنده لو، هادی سهرابی، سعید قدمی، سعید مرتضوی.