داماش گیلان با حذف ماشین سازی تبریز از جام حذفی تاریخ ساز شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل تبریز و با حمایت یکصد هوادارش که از رشت به تبریز آمده بودند، مهمان تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع با ضربات پنالتی به سود خود به پایان رساند.  

گل اول بازی را امیر تیزرو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی بر روی فرار عباس کندل صورت گرفت. همچنین حسن نیازی از داماش تنها اخطاری لاجوردی ها بود. سپس‌ روی‌ یک اشتباه و‌غافلگیری ضربه رضا خالقی فر پس از برخورد به پای مدافع داماش در دقیقه۸۶ به گل تساوی ماشین سازی منتج شد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. بازی در پانزده دقیقه پایانی نیز ثمری برای دو تیم نداشت تا کار به ضیافت پنالتی ها برسد. در پنالتی ها این ابرهای طوفانی شهر باران بودند که سه بر دو پیروز شدند. پنالتی های داماش را محمد رستمی، عباس کندل و میلاد پورمحسن وارد دروازه کردند و تنها پنالتی کنعان طاهرنژاد توسط دخسوس دروازه بان ماشین سازی دفع شد. 

داماشی ها با این پیروزی به عنوان نخستین به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و به عنوان دومین تیم لیگ دوی تاریخ در این مرحله از مسابقات حضور خواهند داشت.  

 

دیدار بعدی داماش گیلان در چهارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات است که از ساعت 14 روز سه شنبه 15 آبان و برابر کاسپین قزوین در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیرتیزرو (میلاد پورمحسن ۱۰۵)، مصطفی آقاجانی،حسن نیازی (جابر نصیری ۹۷)، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی، عباس کندل، سعید باقرپسند (کنعان طاهرنژاد ۸۸) و علی آل کثیر (محمد رستمی ۶۸).