دیار وارش: مالک باشگاه رهپویان رضوانشهر از توافق و همکاری با اسماعیل حاجی پور جهت در در اختیار قرار دادن امتیاز رهپویان رضوانشهر به  تیم داماش گیلان و همکاری با باشگاه های استان گیلان  خبر داد و نسبت به بعضی سخنان منتسب به مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به خود واکنش نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از گیل خبر، سیروس رجاء مالک باشگاه رهپویان رضوانشهر در ابتدا با بیان دلایل خود برای ورود به فوتبال در طی ۴ سال گذشته و سرمایه گذاری در آن اظهار داشت: من یک آدم ریاکار و چاپلوس نیستم، ما هرچه داریم از این مملکت و شهدا داریم، این که وارد فوتبال شده ام به خاطر فرمایشات مقام معظم رهبری بود که بحث فرهنگ سازی را مورد تاکید قرار دادند، در طی  چهارسال در  حدود چهار میلیارد تومان  برای رهپویان رضوانشهر هزینه کردم  و با خریداری این تیم از شهرداری رضوانشهر تیمی که رده های پائینی بود را در طی چهارسال به لیگ دو آوردم که در این فصل اخیر شانس حضور در لیگ بالاتر نیز داشت که یک چیزاستثنائی است.
 


وی افزود: من با چهار میلیارد  تیمداری کردم و دوستان نزدیک ما با چهارمیلیارد برج چهل میلیاردی ساختند،  من توقعی از کسی نداشتم و کسی بدون منت برای من کاری نکرده است. تعدادی از خدا بی خبر انگ زدند که این سرمایه گذاری برای انتخابات مجلس است که من نشان دادم چنین نیست،من هیچ کس و هیچ گروه سیاسی را بین خودم راه ندادم که این به آقایان بَر خورد.

مالک رهپویان در ادامه اظهار داشت: در طی این سال ها نماینده فعلی شهرستان تالش در طی چهارسال شاید نردیک هشتاد میلیون تومان کمک کردند،  فرماندار سابق آقای امام پناهی نیز کمک های بسیاری کردند که بیشترش  مالی نبود ولی از لحاظ معنوی خیلی تاثیرگذار بود و به عنوان یار دوازدهم حضور داشتند.مردم غیور رضوانشهر هم یار و یاور ما بودند. وی ادامه داد: در طی چهارسال گذشته  از آقای الماس خاله و آقای رهنما  بپرسید که آیا سیروس رجا پیش شما آمد یا نه؟در طی این سال ها آقای الماس خاله را اصلا ندیدم، با  آقای رهنما هم سه هفته پیش ملاقات کردیم.یعنی کسی نیستم که منت  کسی را بکشم  و  بخواهم به تیم کمک کنند،  هزینه شخصی خودم بوده و الحمدالله  هرچند بدهکار هم هستم ولی خودم و خدایم می دانند که چه زحماتی کشیدم.

رجا در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه کردن در این مملکت کار انبیاء است، خیلی از دوستان از طریق سرمایه گذاری  فوتبال برای کم کردن مالیات می آیند و خیلی ها برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد می آیند، دوستان  دیگری از طریق می خواهند نماینده مجلس شوند، ولی بنده هیچکدام این ها را قبول ندارم. قبل از این  که وارد حوزه فوتبال شوم، هشت سال پیش گروهی  را به عنوان رهپویان ولایت فقیه در امور فرهنگی داشتم که همان جا کارهای خوبی را صورت دادیم ولی  من هیچ منفعتی از فوتبال نبردم.

مالک رهپویان رضوانشهر در ادامه گفت: در جمع دوستانه در حضور عزیزانی چون آقای عبداللهی، پورمحسن و حاجی پور در مورد انتقال رهپویان صحبت کردیم و قول دادیم که این مساله جایی درز نکند، چون هنوز کاری انجام نشده است، برای من جای تعجب است مدیرکلی می آید و برخلاف آن عمل می کند، آقا رهنما می آید با زبان تند  و زبان دور از ادب در شبکه باران نسبت به من سخن می گوید و من را «اون آقای مدیرعامل » خطاب می کند که گویی تیمداری بلد نیست، در حالی که «اون آقای مدیرعامل »سیروس رجا است. این حرف زدن بی احترامی و دور از انتظار  است. بعد می گویند رهپویان را داماش خرید، در حالی که مساله هنوز تمام نشده است، آن هم در حالی که من با بازیکنانی تسویه حساب نکردم این شایعات را دامن  زدند و بازیکنان سر من می افتند، این سخنان درست نیست و باید این مسائل رعایت بشود.

رجاء در ادامه درباره بحث واگذاری امتیاز تیم به داماش نیز تاکید کرد: من قصد دارم که تیم را در درجه اول به یک تیم شمالی واگذار کنم و اگر نشد به استان قم ببرم که در آن جا حوزه کاری من است . البته  قصد اولیه من واگذار کردن به چوکا بود که متاسفانه مالک باشگاه آقای محمدیاری بحث سیاسی دارد و نتوانستم ورود کنم. وی افزود: به هر صورت برای خاطر  جوانان  و دل مردم شمال و رشت اینجا را انتخاب کردم و تصمیم گرفتم که کسی بیاید و در کنار من تیمداری کند،  الان هم داماش و سپیدرود این تیم ها را بخرند من در کنارشان هستم و یک سال دیگر هم از من مصاحبه کنید من در لیگ یک و یا لیگ برتر وارد مسابقات می شوم و حتما یک تیم قدر را خواهم خرید، چون به مردم گیلان و نظام و مملکت دین و تعهد دارم.

رجاء در پایان تصریح کرد:  متسفانه خیلی ها سوء استفاده می کنند، این فوتبال جز ضرر برای من چیزی نبوده است ولی من عاشق داماش  و فوتبال گیلان هستم و اگر خدا قسمت کند من با یک تیم گیلانی به توافق می رسم که این تیم را در فوتبال نگه داریم.