دیار وارش: مهاجم شیرازی برق جدید شیراز می گوید: قلبم برای داماش است و با حضور در شیراز پا روی قلبم گذاشتم.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امین متوسل زاده که برای فصل جدید رقابت های لیگ دو با باشگاه داماش گیلان نیز مذاکراتی داشته اما به دلایلی که خود از آن ها می گوید به توافق نرسید، طی مصاحبه ای عنوان کرد که او خودش را یک داماشی متعصب می داند.
 
مهاجم جدید تیم برق جدید فارس که از تیم صنعت نفت آبادان به این تیم پیوسته، دلیل انتخاب این تیم را ابتدا خانواده خودش و بعد از آن مدیریت و کادر فنی این تیم دانست و عنوان کرد: به خاطر خانواده ام ترجیح دادم در شیراز باشم و در صحبت هایی که با مدیریت و سرمربی تیم داشتم در نهایت این تصمیم را گرفتم.
 


وی ادامه داد: در صحبت هایم با بردبار مالک باشگاه فهمیدم ایشان در کارشان صداقت دارند و باشگاه سر و سامان خوبی دارد و با برنامه پیش می رود و در کنار آن با شناخت دورادوری که از وحید رضایی در زمان بازیگری و مربیگری داشتم اطلاع خوبی از سطح دانش فنی وی داشتم که باعث گرفتن این تصمیم شد.
 
مهاجم سرزن سابق تیم های داماش گیلان، فجر شهید سپاسی و برق شیراز درباره سطح تمرینات این تیم ادامه داد: کیفیت فنی وحید رضایی و کادر فنی بسیار بسیار بالاست و در این مدت که در این تیم حضور دارم لذت زیادی برده ام. در این تیم اصول دقیق بدنسازی، تاکتیکی و فنی اجرا می شود و همه چیز تحت احاطه کادر فنی است.
وی در خصوص اهداف برق جدید شیراز نیز گفت: هدف اول و آخر تیم ما صعود به دسته اول است تیم پارسال هم شرایط خوبی داشته، اما امسال فقط برای صعود خواهیم جنگید هر چند که کار سخت خواهد بود.
 
وی در پایان یادآور شد: تنها به 3 دلیل به شیراز برگشته است و خود را یک داماشی متعصب خواند که قلبش برای این تیم گیلانی می تپد و با حضور در برق جدید پا روی قلبش گذاشته است.
متوسل زاده با بیان این که دینی به فوتبال شیراز ندارد صحبت هایش را اینگونه پایان داد: به شیراز و فرهنگ شهری شیراز افتخار می کنم ولی خودم را یک داماشی می دانم که تجربه های بسیار تلخی از فوتبال شیراز به خصوص حضوردر فجر دارم.
پیشنهادات خوب لیگ یکی از تیم های مدعی داشتم اما به خاطر خانواده ام برگشتم و می خواهم تجربه جدید داشته باشم.

 
 
/متن مصاحبه: دی اسپرت
 
 
 
 
 
 
 
امین متوسل زاده، داماش گیلان، وارش اسپرت، دیار وارش، بازیکن داماش، damash ، damash guilan،