وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امین متوسل‌زاده مهاجم داماش توانست در بازی با گسترش فولاد گلزنی و نقش تاثیرگذاری در برد تیمش داشته باشد. متوسل‌زاده که در ابتدای فصل کمتر به بازی گرفته می شد آنقدر خوب بازی کرد که کادرفنی را مجبور کرد که از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند. مصاحبه سایت گل را با مهاجم گلزن تیم داماش بخوانید.

 

*کسی فکر نمی‌کرد بتوانید گسترش فولاد را در تبریز ببرید؟

اگرچه این بازی برای گسترش فولادی‌ها آسان بود ولی برای ما بازی آسانی نبود. خب بازی آسانی نبود ما مصدوم هم داشتیم و این بازی هم در خانه حریف بود. کار آسانی نبود که آنها را ببریم اما من مطمئن بودم که این بازی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم تا به موفقیت برسیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

*با کنایه حرف می‌زنی. چرا می‌گویی بازی برای آسان بود؟

آقای خطیبی قبل از بازی در مصاحبه‌ای گفته بود که بعد از چندین بازی سخت یک بازی آسان در پیش داریم. متاسفانه این طرز تفکر اشتباه است و معتقدم آنها به غرورشان باختند. آقای خطیبی مربی جوانی است و تیم جوان و کم تجربه‌ای دارد که تازه به لیگ برتر آمده باید تمام بازی‌ها را برای خودشان سخت بدانند نه اینکه خودشان را از پیش برنده بداند. آقای امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است و پر از افتخارات گوناگون و با تیم قدرتمندی هم که در اختیار دارد با هر تیمی که بازی می‌کند بازی را سخت می‌داند و به حریفش احترام می‌گذارد به نظر من این نوع برخورد بهتر است.

 

*از گلی که زدی بگو؟

من پشت دفاع بودم که توپ را گرفتم و پاس رو به جلو به افشین چاووشی فرستادم که در راه به مدافع حریف برخورد کرد و تبدیل به گل شد. البته من از گلی که به ثمر رساندم زیاد راضی نیستم و دوست داشتم با تاثیر مستقیم خودم توپ تبدیل به گل شود. البته خب موفقیت تیم از همه چیز برایم مهمتر است.

 

*در ابتدای فصل فیکس نبودی اما با انجام بازی‌های خوب جایگاه خودت را پس گرفتی؟

من اول فصل به کار گرفته نشدم به هر دلیل اما در دو بازی به صورت یار اصلی بازی می‌کنم و در این قضیه هیچ تردیدی ندارم می‌خواهم با گلزنی با قدرت ظاهر شوم و تواناهای خودم را بیشتر نشان دهم.

 

*به نظرت داماش می‌تواند امسال به موفقیت برسد؟

خب ما کار سختی داریم و تیم هم به زمان نیاز دارد تا هماهنگ‌تر شود. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد منجر به شادی هواداران شود چرا که آنها همیشه از تیم حمایت کرده‌اند.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید