کادر فنی و بازیکنان داماش در این دیدار تمام توان خود را به کار گرفتند و تلاش زیادی انجام دادند، اما روز فوتبالی ما نبود و متاسفانه روی اشتباهات دو گل دریافت کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. حریف هم در نیمه دوم با اتلاف وقت و تاخیر مکرر در جریان بازی سعی در حفظ برتری خود داشت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش پس از شکست تیمش برابر چوکا ضمن بیان جملات فوق گفت: تلاش می کنیم تا این شکست را در هفته های آینده جبران کنیم. ما به درایت کادر فنی و توانایی و تعصب بازیکنان خود ایمان داریم و به دنبال کسب نتیجه در دیدارهای پیش روی خواهیم بود.

وی افزود: از هواداران خود که در این بازی هم داماش را تنها نگذاشته و با حضور در تالش از تیم خود حمایت کردند تشکر می کنم.

سرپرست داماش با گلایه از رفتار تعدادی از هواداران چوکا گفت: تعجب می کنم که رفتار امروز تعدادی از هواداران چوکا متفاوت از دیدار جام حذفی بود. البته به غیر از تعدادی از هواداران چوکا که با استقرار در کنار هواداران داماش اقدام به توهین به آنها و مردم رشت کردند، سایر هواداران چوکا به تشویق تیم خود پرداختند. رفتار این تعداد برای ما جای تعجب داشت و از خویشتن داری هواداران داماش در برابر این توهین ها تشکر می کنم.

وی در مورد داوری گفت: مهمترین مساله بازی اتلاف وقت های پیاپی زمان بازی از سوی بازیکنان چوکا بود که به نظرم داور می بایست در این مورد بهتر و محکم تر برخورد می کرد.