سرپرست باشگاه داماش با اظهار بی اطلاعی درخصوص خبرهای منتشره در رسانه ها از پیشنهاد سپیدرود به دو بازیکن داماش گیلان و با اعلام خبر انتقال قرضی باقرپسند مهاجم گیلانی لاجوردی ها به صدرنشین لیگ یک عنوان کرد: باشگاه داماش به هیچ بازیکنی بدون تایید کادرفنی اجازه خروج نخواهد داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات این باشگاه گفت: تاکنون میثم فرزانه و مهرداد علیزاده را برای ادامه رقابت ها جذب کرده ایم و سعید باقرپسند نیز پس از تمدید قرارداد با باشگاه داماش به مدت یک سال و نیم، برای نیم فصل و به طور قرضی به تیم سرخپوشان پاکدشت تهران منتقل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری نیز در نقل و انتقالات میان فصل از داماش جدا می شود یا خیر گفت: هر بازیکنی که بتواند به لحاظ فنی و سلامت جسمی به تیم ما کمک کند مطمئنا طبق نظر کادرفنی در داماش می ماند، اما اگر بازیکنی دچار مصدومیت مزمن و شدید است ممکن است او را در فرجه نقل و انتقالات نیم فصل از لیست خارج کنیم، حتی اگر در ادامه مسیر بازیکن دیگری را در لیست تیم جایگزین نکنیم.

وی ادامه داد: اینطور حداقل می دانیم که پتانسیل تیم ما به لحاظ بازیکن چگونه است و فشار را از روی تیم بر می داریم و کادرفنی بر اساس داشته هایش برنامه ریزی می کند.

محمدرضا حاجی پور در خصوص شایعات پیشنهاد سپیدرود به علی آل کثیر و میلاد پورصف شکن دو مهاجم داماش به وارش اسپرت گفت : قطعا اگر چنین موضوعی بود، باشگاه در جریان قرار می گرفت و باشگاه سپیدرود با باشگاه داماش مکاتبه می کرد. پس این موضوع را تکذیب می کنم و بعید می دانم سپیدرودی ها به دنبال بازیکنان ما باشند. مطمئنا ما بیشتر از هر تیم دیگری به بازیکنانمان نیاز داریم. در خصوص نقل و انتقالات همه چیز به صلاحدید کادرفنی بستگی دارد و اگر سرمربی به بازیکنی نیاز داشته باشد، هرگز رضایت نامه بازیکن صادر نمی شود.