دیار وارش: سه بازیکن جدید به با امضای قرارداد به داماش گیلان پیوستند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان،بالاخره و پس از گذشت حدود سه هفته از آغاز گشودن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل داماشی ها سه بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کردند. محمدرضا مهدوی هافبک کهنه کار و بازیکن سالیان گذشته داماش گیلان که یک فصل و نیم از این تیم دور بود، سعید قدمی نیم فصل اول نفت آبادان و پیشین داماش گیلان و حسین حجازیان بازیکن گلگهر سیرجان صبح امروز و در آستانه آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک با امضای قرارداد همکاری به داماش گیلان پیوستند.
 
همچنین رسول سروش نیا که سابقه حضور در داماش را داشت و زمزمه هایی از پیوستنش به داماش شنیده می شد و حتی در تمرینات این تیم نیز حضور پیدا کرده بود به آلومینیوم اراک پیوست.
 

سروش نیا در گفتگوی چند روز قبل خود با خبرنگار وارش اسپرت در این خصوص گفت: خیلی دوست داشتم که به داماش بپیوندم و با همین نیت با پیکان فسخ قرارداد کردم اما متاسفانه در داماش برخورد مناسبی با من نشد.
وی ادامه داد: مسئولین داماش امضای قرارداد با من را به تاخیر می انداختند و صحبت از روز سه شنبه (امروز) بود که من هم گفتم اگر اینقدر منتظر بمانم و آنوقت باز هم با من برخورد مناسبی نشود، چون در آستانه آغاز بازیهای لیگ یک است، ممکن است دو پیشنهاد دیگرم را از دست بدهم.
 
لازم به ذکر است چهار بازیکن فوق تنها بازیکنانی بودند که تا چند روز قبل صحبت از امضای قرارداد با آنها بود. پنجره نقل و انتقالات میان فصل لیگ یک تا یک هفته پس از آغاز مجدد بازی ها یعنی روز 29 دی ماه باز خواهد ماند.