کاپیتان محمدرضا مهدوی… بی شک او یکی از موثر ترین بازیکنان داماش گیلان در راه رسیدن به لیگ برتر فوتبال ایران بود.بازی زیبا و به نوعی سالنی او خیلی ها را بر سکوها مجذوب خود کرده است. خیلی ها حقش را پیراهن تیم ملی میدانند و شاید امسال سالی باشد که او بهتر دیده شود و بتواند به آنچه که واقعا استحقاق این بازیکن با تجربه ، با اخلاق و متعصب داماش شهرباران است برسد..

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به سراغ این بازیکن دوست داشتنی رفت تا مصاحبه ای را با وی داشته باشد که در ادامه میخوانید …

 

varesh-sport.com : کاپیتان مهدوی یارگیری داماش تا به اینجا از نظر شما چطور بوده؟

از نظر من خیلی خوب بوده. بازیکنانی رو گرفتیم که همشون چند تا پیشنهاد از تیم های خوب و بزرگ  داشتند. هم بازیکنان اسمی گرفتیم و هم بازیکنانی که توی فوتبال ایران آینده دار هستند. من فکر میکنم ما یکی دو بازیکن دیگه رو حتما میخوایم. یه بازیکن تو خط دفاعی و هافبک چپ و البته هافبک راست هم فکر کنم نیاز باشه…تو پست هافبک وسط فکر کنم به اندازه کافی بازیکن داریم. به نظرم آقای عابدینی واقعا امسال خیلی خوب عمل کردند تو یارگیری…

 

varesh-sport.com : یه نظریه که وجود داره اینه که میگن ممکنه این نوع یارگیری در طول فصل برای داماش حواشی خاصی رو در پی داشته باشه. شما در این مورد نظرتون چیه؟

من اینطور فکر نمیکنم. به طبع هواداران انتظار دارند که ما خوب بازی کنیم و اگر خوب بازی نکنیم این هواداران بازیکن رو چه بومی باشه و چه غیر بومی تشویقش نمیکنند. ما بازیکنان خوبی رو گرفتیم و اگر خوب بازی کنیم فکرنمیکنم حاشیه ای به وجود بیاد…

 

متن کامل گفت و گو در ادامه مطلب

 

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه شما دو سال پیش توی استیل آذین حضور داشتید، نظرتون راجع به این قضیه که داماش رو با استیل آذین سال قبل مقایسه میکنند چیه؟

نه به هیچ وجه اینطور نیست. شما اگر به استیل آذین پارسال نگاه کنید بازیکنانی نظیر علی کریمی ،مهدی مهدوی کیا ، حسین کاظمی ، سیاوش اکبرپور و… رو داشت در حالی که ما بازیکنانی رو گرفتیم که تو تیمهای مختلف بازی میکردند مثل ابوذر رحیمی از راه آهن یا آقای جهانگیر عسگری از پیکان . به نظر من ما بازیکنانی رو نگرفتیم که از نظر اسمی خیلی تو ایران بالا باشند ،بلکه بازیکنانی رو گرفتیم که در کنار اسمی بودن آینده دار هم هستند.

ما با نفراتی که پارسال داشتیم خودتون هم شاهد بودید که خوب بازی کردیم و حتی توی جام حذفی در مقابل پرسپولیس هم اگر تیم مون اون تجربه لازم رو داشت و تو کرنرها خوب عمل میکردیم حتی به پرسپولیس هم نمی باختیم.

الان این نفراتی که امسال توی تیم هستند نسبت به سال گذشته هم تجربه بالاتری رو دارند و هم سابقه بازی کردن توی لیگ برتر رو دارند و به نظرم هرگز به سرنوشتی مثل استیل آذین دچار نمی شیم.

 

 

varesh-sport.com : الان برای دفاع صحبت از مهدی مهدوی کیا و سپهر حیدری میشه..در این مورد نظرتون چیه؟

فکر نکنم آقای مهدوی کیا بیان چون اونجا هم که بودیم میگفتند میخوان سالهای آخر فوتبالشون رو تو پرسپولیس بازی کنند و اونجا میخوان خداحافظی کنند و آقای استیلی هم که خودتون دیدید گفتند مهدی مهدوی کیا رو میخوام حالا مگر اینکه آقای عابدینی یه شرایط خاصی رو فراهم کنه که آقای مهدوی کیا بیاد وگرنه آقای مهدوی کیا عشقش پرسپولیسه.

در مورد سپهر حیدری ما هم شنیدیم ولی خب تمام اینا بستگی به نظر کادر فنی و مدیرعامل باشگاه داره.

 

varesh-sport.com : با این نوع یارگیری باید از داماش انتظار چه رتبه ای رو داشت؟! بعد از پایان لیگ یک عنوان میشد که داماش قصد داره به رتبه ای تک رقمی دست پیدا کنه اما با این شکل یارگیری به نظر میرسه انتظارها بالاتر رفته و هواداران به رتبه های به مراتب بهتری فکر میکنند …

درسته ما اگر یکی دو تا بازیکن دیگه اضافه بشه واقعا یارگیری خوبی رو انجام دادیم؛ولی خب باید بدونیم که همه چیز توی زمین مشخص میشه و نمیشه گفت چون یارگیری خوبی کردیم حتما باید جز 5 تای اول جدول باشیم. اگر از نظر مهره بخوایم مقایسه کنیم که استیل آذین پارسال هم این همه مهره داشت و همه فکر میکردند این تیم قهرمان میشه ولی اینطور نشد!

اگر تیم خوب و منظم عمل کنه ، خوب تمرین کنیم و خوب بازی کنیم نتیجه خوبی رو هم خواهیم گرفت و برای سال اول فکر کنم اگر بتونیم با این نفرات و با توجه به اینکه بعد از دوسال برگشتیم به لیگ برتر بین 6-7 تیم اول قرار بگیریم خوب باشه و بعد از اون از سال بعد میتونیم تلاشمون رو برای جام باشگاه های آسیا داشته باشیم.

 

 

varesh-sport.com : فکر میکنید داماش امسال میتونه ملی پوش هم داشته باشه؟

خب آقای غلامی که قبلا دعوت شدند به تیم ملی، آقای زنیدپور هم که الان دعوت شدند.الان مربی هم خارجیه میشه که در آینده بازیکنان بیشتری از تیم ما دعوت بشند.

 

varesh-sport.com : و حرف آخر..

ایشالا که سال خوبی رو داشته باشیم تا هواداران هم از ما راضی باشند. بعد از دوسال که توی لیگ یک بودیم فکر میکنم با این نفراتی که گرفتیم انتظار هواداران از ما خیلی بالا رفته باشه. ایشالا که بتونیم خوب بازی کنیم و همشون رو خوشحال کنیم.