وی افزود: نفت چیزی برای گفتن نداشت و اگر دقت می کردیم بازی را می بردیم . پنالتی تیم حریف مشکوک بود و داور اشتباه کرد. فرصت های خوبی حتی برای پیروزی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم ولی در عوض تیم نفت با حمایت هواداران خود بالاخره در آبادان پیروز شد.

 

مهاجم داماش گیلان تصریح کرد: قبل از بازی با نفت آبادان در یک بازی دوستانه مصدوم شدم و از ناحیه پشت پا و همسترینگ کمی آسیب دیدم . فیزیوتراپی کردم و به بازی با استقلال می رسم. خوشبختانه جهانگیر عسگری هم که مصدوم بود، می تواند خود را به این دیدار برساند.

 

غلامی در خصوص حضور تارتار گفت: تارتار مربی جوان و آینده داری است. او قبلا خود را با تیم راه آهن ثابت کرده است. خیلی حرف ها برای گفتن خواهد داشت و در تیم ما موفق می شود. کسی که کنار علی دایی کار کرده باشد قطعا مربی بزرگی می شود . البته تارتار خودش تجربه خوبی دارد و از لحاظ دانش فنی در سطح بالا و مربی باکلاسی است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی با اشاره به بازی با استقلال تاکید کرد: تیم ما بازی سختی دارد. در تهران با این که چندین موقعیت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم این تیم را ببریم و آنها روی یک اشتباه به پیروزی رسیدند. آنها خیلی خوش شانس بودند که بازی رفت ما را بردند ولی در رشت حتی مقابل استقلال به مساوی هم فکر نمی کنیم.

 

مهاجم داماش افزود: استقلال بازیکنان بزرگی دارد و چون با سپاهان مساوی کرده برای شکست ما به رشت می آید . ما به راحتی به هیچ تیمی باج نمی دهیم و یقین بدانید برای استقلال هم همین طور خواهد بود. تمام تلاش ما موفقیت در این بازی است چرا که انگیزه زیادی داریم تا شکست مقابل نفت را جبران کنیم.

 

غلامی گفت: به پرسپولیس در رشت گل زدم و به استقلال هم می زنم. تمام تلاشم موفقیت تیم است و وظیفه من گلزنی است. من نگاهم روبه موفقیت است چرا که می خواهم به تیم ملی برگردم. هرکاری می کنم تا با موفقیت در داماش به تیم ملی هم برسم.

 

وی در خصوص استعفای عابدینی تاکید کرد: من هم شنیدم می رود ولی واقعا حیف است. این مدیر مقتدر و کاربلد می داند چطور تیم را رهبری کند ولی مشکلات مالی اجازه نمی دهد. اگر عابدینی برود تیم ما ضربه می خورد. البته فعلا مشکلات مالی حل نشده ولی قول دادند تا همین هفته حل کنند به شرط این که مثل قول های قبلی آنها نباشد. /پانا