varesh-sport.com : آقای غلامی قبل از هر چیز حضورتون توی رشت رو خوش آمد میگیم. یه بیوگرافی از خودتون برامون میفرمائید؟

محمد غلامی ، متولد  24/11/1361، فوتبالم رو از شهرداری رضوانشهر شروع کردم و بعد از اون رفتم به چوکای تالش زیر نظر آقای قادر عزت الهی بعد از اون یه 3-4 سال توی ملوان بازی کردم و بعد به پاس تهران پیوستم به مدت 3 سال و 2 سال هم در خدمت استیل آذین بودم.

 

varesh-sport.com : چطور شد که با توجه به پیشنهادات خوبی که شنیده میشد به شما داده شده به رشت اومدید؟!

خب بله پیشنهاداتی داشتم از اروپا و مخصوصا 3 تیم اماراتی ، اما با مذاکراتی که با حاج آقای عابدینی داشتم و از اونجایی که بعضی از دوستانم از جمله آقای چاوشی ، نظرمحمدی و آقای مهدوی توی داماش حضور داشتند تصمیم گرفتم بیام به رشت.انشالله بتونیم با این تیم بریم به آسیا و امیدوارم که همینجا سکوی پرتابی برای من باشه که به اروپا برم.

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه داماش بعد از 2 سال به لیگ برتر برگشته و یه تازه وارد محسوب میشه، یارگیری داماش امسال رو چطور میبینید و اینکه چه آینده ای رو برای این تیم پیش بینی میکنید؟

بازیکنان داماش سال قبل خیلی تلاش کردند تا تیم رو آوردند بالا و فکر میکنم استخوان بندی تیم هم حفظ شده . فکر میکنم همه بازیکنانی که الان توی تیم حاضر هستند سطح خوب و بالایی رو دارند و به نظرم یه دو سه نفر دیگه که به تیم اضافه بشند ، داماش امسال میتونه جز مدعیان باشه…

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید

 

 

varesh-sport.com : چه رتبه ای رو پیش بینی میکنید؟

من فکر میکنم به امید خدا بین اول تا پنجم قرار خواهیم داشت.

 

 

varesh-sport.com : یعنی فکر میکنید هواداران میتونند از این تیم انتظار آسیایی شدن رو داشته باشند؟این پتانسیل رو شما تو تیم میبینید؟

صد در صد! همه ما به این فکر میکنیم که آسیایی بشیم و بعد از اون به رتبه های دیگه جدول نگاه میکنیم

 

varesh-sport.com : وقتی شما اومدید به داماش، مثل اینکه هواداران شهر همسایمون ناراحت شدند! در این مورد چه نظری دارید؟

فوتبال حرفه ایه و منم بازیکن حرفه ای هستم و برای هر تیمی که بازی کنم با تمام جون و دلم و با تعصب بازی میکنم. ملوان هم تیم من بوده و من از این تیم رشد کردم و مدیون این تیم بودم ولی به هر حال باید حرفه ای فکر کرد و من هم الان با داماش قرارداد امضا کردم و با جون و دل هم باید برای این تیم بازی کنم.

 

varesh-sport.com : یعنی جلو ملوان با قدرت بازی میکنی؟

خب بله مطمئن باشید. من گفتم با جون و دلم در مقابل همه تیمها بازی میکنم حتی ملوان

 

varesh-sport.com : قراردادت چند سالست؟

یک ساله بستم…

 

varesh-sport.com : تمرینات جو تیم رو چطور دیدید؟

جو تیم خیلی خوب و صمیمیه و واقعا تمرینات خوبی رو هم آقای دینورزاده تدارک دیدند در کنار آقای خداداد و سایر کادر فنی و ایشالا هم که همینطور با نظم ترتیب ادامه بدیم.

 

varesh-sport.com : امسال احتمالا زوج شما و افشین چاوشی رو توی خط حمله ببینیم. با افشین راحت هستید؟

بله.. هر وقت که من و افشین تو استیل آذین در کنار هم بازی میکردیم یا من گل میزدم یا افشین یا اینکه پنالتی میگرفتیم ولی خب کمتر میشد که ما دو تا رو در کنار هم استفاده کنند و بیشتر زوج من و آقای نوروزی وجود داشت.
امیدوارم که امسال بتونیم در کنار هم روز های خوبی رو داشته باشیم.

 

varesh-sport.com : امسال چند تا گل میزنید؟

فکر کنم راجع به این من چیزی نگم درست تر باشه چون من به کار تیمی بیشتر اهمیت میدم تا گل زدن…

 

varesh-sport.com : و حرف آخر؟

امیدوارم که مردم رشت با تشویق هاشون از ما حمایت کنند و ما هم بتونیم با بازیمون توی زمین جوابشون رو به خوبی بدیم.فقط یه چیزی رو هم لازمه که بگم من مردم رشت رو دوست دارم و برای من انزلی و اینجا هیچ فرقی نمیکنه و مهم اینه که ما نماینده گیلانیم.. اینه که خیلی مهمه و ایشالا که امسال هم آسیایی میشیم.