varesh-sport.com : آقای غلامی اون داماشی که از قبل فصل انتظار داشتی رو تو این 6 هفته دیدی؟!

متاسفانه تا اینجای کار اون تیمی که باید باشیم نیستیم و باید خیلی بیشتر از اینها تلاش کنیم . خدا رو شکر تعدادی از بازیکنانمون که نا آماده بودند کم کم دارند آماده میشن و من فکر می کنم یه مقدار نیاز به زمان داریم تا بیشتر هماهنگ شیم.

در مورد بازی مس باید بگم حق تیم مس نبود که بخواد با یک امتیاز اینجا رو ترک کنه و شما دیدید که تیم ما کنترل بازی رو در اختیار داشت…حتی بازی با تراکتور و استقلال هم ما تیم برتر میدان بودیم اما خب فعلا رو دور بدشانسی هم هستیم و مطمئنا در آینده اوضاع تیم ما بهتر میشه.

 

varesh-sport.com : این مصاحبه هایی که از قول تو منتشر می شد تا چه حد واقعیت داشت؟ البته شنیدیم تکذیب کردی اما از زبان خودت هم می خوایم بشنویم

آقای ناظمی هم در جریان هستند که من به غیر از شما تنها با یک خبرنگار به اسم ناصر قراگزانلو صحبت میکنم . حالا اومده بودن از قول من نوشته بودن که من به خاطر اینکه اومدم تیم داماش از تیم ملی خط خوردم در حالیکه من گفتم این قضیه از وقتی بود که من در استیل آذین بودم و وقتی این تیم سقوط کرد خب روی بازیکنانش هم تاثیر منفی گذاشت و تنها بازیکنی که از اون تیم به تیم ملی دعوت شد میلاد بود. نمیدونم کار کی بود ولی به هر حال روزنامه خبرورزشی یه شیطنتی رو انجام داد…البته یه طرفی هم بود که میخواست مدیر برنامم بشه ولی من قبول نکردم !! اگر من واقعا چنین حرفی رو زده بودم ، شاید الان در ترکیب نبودم و شاید مردم رشت اینطور با من خوب نبودند و من رو اینطور تشویق نمی کردند.

 

varesh-sport.com : بعد از پنج هفته بالاخره پات به گلزنی باز شد و تونستی اولین گلت رو برای داماش به ثمر برسونی..

واقعا خیلی خوشحال بودم وقتی که گل رو به ثمر رسوندم چون تو این مدت واقعا خیلی تحت فشار بودم. همه دست اندر کاران باشگاه ، مربیان ، بازیکنان و… از من انتظار داشتند که گل بزنم و تحت فشار زیادی قرار داشتم . پیش خودم گفتم اگرتو بازی فکرم فقط گل زدن نباشه خیلی بهتره چون یه استرس زیادی رو به خودم وارد میکنم… من به غیر از تمرین تیمی یک ساعت و نیم توی خونه هم تمرین انفرادی انجام میدادم و بعد از تمرین گروهی تیم هم آقای ناظمی با من و افشین به شکل انفرادی تمرین میکنه که واقعا تاثیر خیلی زیادی روی ما داشت و خدا روشکر روز به روز داریم بهتر می شیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

varesh-sport.com : آیا هواداران بهت فشاری رو وارد نکردند که اسمشون رو نبردی؟

هواداران اگر فشاری رو هم وارد می کردند حق داشتند و دارند ، چون اون ها از من محمد غلامی که فیکس تیم ملی هم بودم این انتظار رو دارند که براشون گل بزنم . من حالا عضو این تیم هستم و تمام تلاشم رو میکنم و جونم رو هم برای این تیم میذارم تا بتونم براشون مثمر ثمر باشم.

 

varesh-sport.com : و آرم داماش رو بوسیدی بعد از گل…

خواستم به همه بگم که فرقی نمیکنه من اهل کجای گیلان باشم و افتخار میکنم که دارم برای داماش بازی میکنم و برای این تیم هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم.

 

varesh-sport.com : اما بازی روز یکشنبه با سپاهان رو چطور می بینی؟

سپاهان تو دو بازی آخر لیگش نتونسته خوب بازی کنه و نتیجه بگیره . اونها هم از این لحاظ توی بحران هستند و این بهترین موقعیت هست که ما بریم و از این تیم امتیاز بگیریم…

 

varesh-sport.com : … ما هم…

نه ما تو بحران نیستیم این حرف رو نزنید! خدا رو شکر خودتون هم می بینید که تیم ما بد بازی نمیکنه…

 

varesh-sport.com : …بله شاید بد بازی نکنه ولی این عدم نتیجه گیری روی روحیه بازیکنان موثره…

اشتباهات فردی هم توی تیم ما زیاده و شما نگاه کنید بازی با استقلال ، بازی با تراکتور ما همش رو اشتباهات فردی بازی رو واگذار کردیم و اگر این اشتباهات فردی رو به این شکل نداشتیم الان صد در صد تو بالای جدول و رده دوم ، سوم بودیم . انشالله این اشتباهات فردی با کاری که مربیان انجام میدن کم کم پوشیده میشه وروند تیم هم خوب میشه.. ما برای برد به اصفهان میریم.

 

varesh-sport.com : چرا زوج شما و افشین رو با هم شاهد نیستیم… بالاخره این اتفاق میفته یا نه؟

فعلا که تو تمرین ما رو کنار هم نمیذارند …خب اون دیگه نظر سرمربی تیم هست و ایشون باید نظر بده.

 

varesh-sport.com : الان که پات به گلزنی باز شده ، فکر میکنی تو این فصل چند تا گل برای داماش می زنی؟!

من تمام تلاشم رو میکنم که برای تیمم مثمر ثمر باشم و این برام از همه چیز مهمتره و دوست دارم تیمم بالای جدول باشه…

 

varesh-sport.com : حالا اون چیزی که توی ذهنت هست و تلاشت برای حداقل چند گل هست…

من تمام تلاشم رو میکنم که رکورد رضا نوروزی رو بزنم!!

 

varesh-sport.com : خب این روحیه خیلی خوبه! در پایان چه صحبتی با هواداران داری؟

دوست دارم که هواداران مثل قبل صبور باشند و این قول رو بهشون می دم که تیم تا نیم فصل دوم حتما بین رتبه های اول تا هفتم قرار داشته باشه.