varesh-sport.com : از بازی داماش با نفت شروع کنیم ؛ این بازی را چطور دیدید؟

تیم نفت الان جزو تیم های صدر جدولی است و این خود نشان از قدرت این تیم و بازی سخت ما داشت . ما در این بازی و با صلاحدید کادر فنی از بازیکنان جوانی استفاده کردیم و خوشبختانه توانستیم به نتیجه هم برسیم.

 

varesh-sport.com : بعد از به ثمر ضربه پنالتی سوم که توسط شما زده شد حرکت جالبی را انجام دادید که با این حرکت بیش از پیش توسط هواداران تشویق شدید…

در طول مسابقه من هرگز به این فکر نکردم که مارسیو چنین بچه ای باشد اما بعد از اینکه ضربه پنالتی را زد آن عکس العمل را در مقابل تماشاگران ما انجام داد که من را خیلی ناراحت کرد و باعث شد تا جوابش را با همان حرکت بدم تا به وی بگویم که این تیم داماش است و تیم های دیگر نیست که بخواهیم از چنین حرکتی بگذریم و شکر خدا با پیروزی بر این تیم پاسخ خوبی را هم دادیم.

 

varesh-sport.com : شما در بازی فولاد و پیش از بازی با ملوان اخراج شدید که این باعث ابهاماتی برای برخی ها شد هر چند در طول این مدت نقل قول هایی از شما منتشر شد که گواه بر غیرعمد بودن این ماجرا داشت اما از آنجایی که وارش اسپرت بدون دخل و تصرف مصاحبه ها را منتشر می کند بد ندیدم یک بار دیگر برای خوانندگان ما در این مورد توضیح دهید.

بله من قبلا هم اعلام کرده بودم که دوست داشتم در مقابل ملوان بازی کنم ولی متاسفانه بعضی از روزنامه ها که بعضا به شکل بین اللملی هم منتشر می شوند راجع به این قضیه با دید منفی نوشتند . خوشبختانه مردم و هواداران داماش اینقدر فهیم هستند که می دانند وقتی من محمد غلامی آمده ام اینجا ، باید با جان و دل برای این تیم بازی کنم… فوتبال حرفه ای شده است و الان دیگر تیم من ملوان نیست بلکه اسم تیم من داماش است و برای این تیم با جان و دل بازی می کنم .

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : قبل از فصل زمزمه هایی از حضور شما در پرسپولیس بود و الان داماش به این تیم رسیده که با تازگی و با یک برد از بحران خارج شده است. شما هم به احتمال زیاد در ترکیب هستید در مورد این مسابقه چه نظری دارید؟

به نظر من پرسپولیس هنوز از بحران خارج نشده است .البته من برای حمید استیلی خیلی ناراحت هستم و دوست داشتم تیمش نتیجه بگیرد ولی دیگر الان نباید بگویم پرسپولیس یا حمید استیلی بلکه باید بگویم داماش…فقط تیم من… تیمی که با آن قرارداد دارم و در این مسابقه تمام تلاشم را به کار خواهم بست . تمام بچه های ما فکر و ذکرشان این است که تیم ما آسیایی شود و هر بازی برای ما حکم فینال را خواهد داشت . به امید خدا، هم میتوانیم از طریق قهرمان شدن در جام حذفی به این مهم دست پیدا کنیم و هم از طریق لیگ برتر چون ما واقعا شایستگی این را داریم که آسیایی شویم .

آقای قاسمپور واقعا مربی با دانشی هستند و از وقتی که ایشان آمدند تیم ما به معنای واقعی به لحاظ فنی و تاکتیکی شکل گرفته است و بازیکنان همه با نوع وظایفشان به خوبی آشنایی پیدا کرده اند و با هم در دفاع و حمله شرکت می کنند . مطمئن باشید که ما فقط به قهرمانی در ایران فکر می کنیم.

 

varesh-sport.com : یعنی در لیگ هم فکر می کنید داماش می تواند به این مهم دست پیدا کند؟!

صد در صد. شما مطمئنا باشید ما در هر دو جام می خواهیم موفق باشیم و در هر بازی به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.

 

varesh-sport.com : از وقتی آقای قاسمپور به عنوان سرمربی به داماش آمدند تیم روند موفقی را داشته و توانسته ایم در 4 بازی لیگ 10 امتیاز بدست بیاوریم و در جام حذفی نیز نفت را حذف کنیم. فکر می کنید آیا اگر داماش در یک بازی با شکست مواجه شود روی روند موفقیت تیم تاثیر منفی می گذارد؟

نه! به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات می افتد. پیش می آید که یک تیم چند بازی پشت سر هم را می برد و بعد از آن ممکن است در یک بازی مثلا بازیکنان سرحال نباشند یا خسته باشند و یا اینکه یک سری اتفاقات بیفتد که تیم در آن بازی نتیجه نگیرد و این جزئی از فوتبال است .

ما اصلا نباید به این فکر کنیم که تیم ما یک بازی را باخت پس همه چیز تمام شده است و اگر بخواهیم اینطور فکر کنیم از همین الان سقوط می کنیم . تمام فکر و ذکرمان در هر نبرد باید پیروزی باشد . اگر در یک مسابقه هم نتیجه را از دست دادیم باید آن را فراموش کنیم و باید به فکر پیروزی در مسابقه بعد باشیم.

 

varesh-sport.com : و نظرتان در مورد حمایت هواداران که شما را هم خیلی تشویق می کنند…

من در طول این سال هایی که فوتبال بازی کرده ام هیچ کجا هوادارانی مثل هواداران داماش ندیده ام که به این شکل نه تنها من، بلکه کل تیم را با جان و دل تشویق کنند و امیدوارم من هم بتوانم با تلاشم دل این هواداران را شاد کنم .من دوست دارم از همینجا و از تیم داماش دوباره به تیم ملی دعوت شوم .