اخبار روزهای گذشته در مورد جابه‌جایی محمدی با میثاق معمارزاده و انتقال دوباره‌اش پس از 6 سال به پرسپولیس، سوژه‌هایی بود که باعث شد به سراغش برویم و صدای محترمانه جدایی‌خواهی‌اش را بشنویم. صدایی که آرزو می‌کنیم از حنجره تمام فوتبالیست‌ها با همان لحن آرام محمد محمدی بشنویم.

 

*گویا پیوستنت به پرسپولیس در نیم فصل مراحل پایانی‌اش را سپری می‌کند! این خبر را تایید می‌کنی؟

من در این خصوص اطلاعی ندارم.

 

*اما گفته می‌شود که امیر عابدینی این مطلب را به شکل مشخصی تایید کرده است!

با من صحبتی در این باره انجام نشده است.

 

*اصلا ماجرای جدایی‌ات از چه قرار است؟

من فقط تا این حد می‌دانم که چندی پیش به آقای عابدینی گفتم که مشکلی برایم به وجود آمده و می‌خواهم حداکثر تا نیم فصل از داماش جدا شوم. به همین خاطر هم هست که اگر پیشنهادی از سوی باشگاهی مطرح شده باشد نمی‌توانم آن را تایید یا تکذیب کنم چون در چنین مواردی من با باشگاهی وارد مذاکره نمی‌شوم و براساس تعهدی که به باشگاه داماش گیلان دارم همه تصمیمات را به باشگاه واگذار کرده‌ام تا…

 

*مشکل مالی داری؟

خیر. مشکلم شخصی است. از وقتی که از سفر برگشتم این مساله را با کادر مدیریتی در میان گذاشتم و البته این مشکل از قبل برایم محرز شده بود اما وقتی به مرخصی رفتم در بازگشت مشکلم را انتقال دادم و طبق صحبت‌هایی که صورت گرفته قرار است آقای عابدینی تا نیم فصل برایم شرایط را مهیا کند.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

*آن زمان که با داماش قرارداد می‌بستی این مشکل را نداشتی؟

خیر. یک مشکل غیرقابل پیش‌بینی برایم به وجود آمده است.

 

با مردم رشت مشکل داری یا زندگی در این شهر؟

خیر.

 

*شهری که عابدینی برایت انتخاب کند تا چه حد برایت مهم است؟ به هر حال قطعا قصد نداری در نقطه‌ای دور از تهران به فوتبالت ادامه دهی!

من همه چیز را به باشگاه گفته‌ام و ریش و قیچی دست آقای عابدینی است. مطمئن هستم تصمیمی که علیه من باشد اتخاذ نخواهد شد. قطعا من هم در این ارتباط منافع باشگاه را در نظر گرفته‌ام.

 

*می‌خواهی برگردی تهران؟

گمانه‌زنی‌ها در این قبیل موارد زیاد است ولی فکر می‌کنم اگر تا 25 آذر صبر کنیم همه چیز مشخص خواهد شد. من تابع تصمیم باشگاه هستم و امیدوارم که شرمنده باشگاه داماش گیلان نشوم

 

*قرار است تیمی که تو را می‌خواهد پول قراردادت را پس بدهد؟

اطلاعی از این شرط یا دیگر شرایط تعیین شده ندارم.

 

*دوست داری به پرسپولیس برگردی؟

من الان بازیکن تیم داماش گیلان هستم و فکر نمی‌کنم پاسخ دادن به این سوال در این شرایط چندان صحیح باشد.