کمتر کسی است که از تعصب شدید او به شهر رشت و هوادارانش بی خبر باشد. محمد مختاری مدافع شهسواری تیم فوتبال داماش گیلان که به خاطر همین تعصبش از او به عنوان یک بازیکن رشتی و بومی یاد میکنند طی یک دو فصل اخیر دچار مصدومیت های عجیبی می شود که شاید باید در این زمینه او را کمی بدشانس هم دانست.

 

مطمئنا حضور او در کنار علی نظیفکار دیگر مدافع بومی تنومند داماش کار هر تیمی را برای نفوذ به دفاع و محویطه جریمه داماش شهر باران سخت خواهد کرد که اگر اینطور نبود به او لقب سیم خاردار داده نمیشد!!

مصاحبه وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با محمد مختاری را میتوانید در ادامه مطالعه فرمائید…

 

varesh-sport.com : محمد آقا مصدومیتت به کجا رسید؟کاملا برطرف شد؟

والله مصدومیت من تقریبا تموم شدست ولی خب چون تو دوران بدنسازی هستیم یه مقدار مراعات میکنم که ایشالا دوران بدنسازی رو پشت سر بذارم و بتونم واسه فوتبال آمادگی کامل داشته باشم.

 

varesh-sport.com : سال های قبل پیشنهادات خوبی رو داشتی، شنیدم امسال هم یه پیشنهاداتی داشتی! درسته یا نه؟

ببینید من اصلا به هیچ جا فکر نمیکنم! آخر فصل که شد موبایلم رو خاموش کردم و اصلا برام مهم نیست کی زنگ میزنه کی نمیزنه چون خودم این شهر رو دوست دارم و دلم میخواد تو همین تیم بازی کنم و به هیچ تیمی هم جز داماش فکر نمیکنم…

 

متن کامل گفت و گو در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : وضعیت تیم رو چطور میبینی؟

امسال بازیکنان خوبی رو گرفتیم نسبت به سال های گذشته. الان داریم دوران بدنسازی تحت فشار رو پشت سر میزاریم ایشالا با جذب 2 -3 تا بازیکن دیگه تیم تکمیل تکمیل میشه .با این بازیکنان خوبی که گرفتیم و بازیکنانی که از قبل حضور داشتند تیم خوبی رو تو لیگ برتر خواهیم داشت .

 

varesh-sport.com : چه بازیکنان دیگه ای نیازه تا تیم به لیست ایده آل خودش برسه؟

الان هم لیست خیلی خوبی رو داریم ولی خب من فکر میکنم اول اینکه حتما یه گلر خیلی خوب و درجه یک نیاز داریم، یک گلری که درسطح تیم ما باشه باید به تیم اضافه بشه ولی خب تو بقیه نقاط فکر میکنم خیلی خوب باشیم و حتما نیاز نباشه که بازیکنان خاصی به تیم اضافه بشه.

 

varesh-sport.com : تو دفاع هیچ مشکلی نمیبینی؟

دفاع خب من و علی نظیفکار هستیم ، میلاد نصرتی هست ، مسعود میکائیلی و… خب من فکر میکنم مشکل اصلی تو دروازه باشه، چون دروازه بان درجه یک نداریم.

 

varesh-sport.com : با این یارگیری ها مسلما سطح توقع هواداران بالا رفته، فکر میکنی این تا چه حد درست باشه؟

تماشاگران حق دارند. سالهاست دارند از این تیم حمایت میکنند و به نظر من هنوز به اون حقی که دارند نرسیدند به نظر من هم بازیکنانی که اومدند و هم بازیکنانی که موندند باید جواب زحمات هواداران تو سالهای گذشته رو بدن.

 

varesh-sport.com : به طور کلی فکر میکنی امسال عملکرد داماش چطور باشه؟

امسال پنجمین سالی هست که توی تیم هستم و به نظر من تیمی که امسال بسته شده نسبت به سالهای قبل هم از لحاظ میانگین سنی خیلی خوبه و هم اینکه بازیکنان همه توی یه سطح هستند. از نظر من امسال بهترین سال فوتبال رشت خواهد بود و مطمئنا ما امسال برای نیمه بالای جدول میریم که بجنگیم.

 

varesh-sport.com : یعنی چه رتبه ای ؟!

من فکر میکنم شش تا تیم اول..

 

varesh-sport.com : داماش و استیل آذین سال گذشته …

نه به هیچ وجه! اول اینکه اینجا هوادار داره و ضمن اینکه بازیکنان بومی زیادی از خود رشت تو این تیم هستند و بازیکنانی هم که الان به تیم پیوستند بازیکنانی هستند که انگیزه دارند. بازیکنانی نیستند که فوتبالشون تموم شده باشه و اینجا مجبورند که خوب فوتبال کنند. اینجا هر کی میخواد بازی کنه باید برای تماشاگرا بازی کنه و به نظر من کسی نمیتونه تو این تیم مثل تیم بدون طرفدار کم کاری کنه!

 

varesh-sport.com : و در آخر چه صحبتی با هواداران داری؟

شرمندشونیم دیگه چی میتونم بگم ؟ من هر چی دارم از همین هواداران دارم که تو هر شرایطی از من حمایت کردند. امیدوارم که امسال بتونم جواب این محبت هایی که به من داشتند رو بدم.