با بر گزاری مراسم قرعه کشی لیگ یک همچنان حضور داماش گیلان در فصل آینده مسابقات دسته اول باشگاه های کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، فریبرز محمودزاده درخصوص انتقال امتیاز کارون اروند به داماش گیلان در گفتگو با فارس اظهار داشت: این پرونده در کمیته‌ تعیین وضعیت  است اما هنوز تعیین تکلیف نشده ولی احتمال می دهیم کارون اروند به داماش گیلان واگذار گردد در این خصوص پرونده ای در دست بررسی است ( کمیته تعیین وضعیت باید در این خصوص تعیین تکلیف کند). در قرعه کشی نام کارون اروند لحاظ شد. توافقی هم بین مالک دو باشگاه انجام شده که کمیته تعیین وضعیت نیز در این مورد رای خواهد داد. بنابراین اگر امتیاز تیم کارون به داماش منتقل گردد ما در قرعه کشی و برنامه ریزی و قرعه کشی لیگ بازی های میزبان و میهمان را لحاظ کردیم که این سخت‌ترین قسمت قرعه‌کشی بود تا اعداد با هم تداخل پیدا نکنند.

 

همچنین مسئول برگزاری رقابت ها، امروز عنوان کرده است که داماشی‌ها برای خرید سهمیه کارون اروند تنها به رضایت نهایی فدراسیون فوتبال نیاز دارند که بتوانند خود را به لیگ دسته اول فوتبال ایران برسانند. 

 

لازم به ذکر است، مهندس الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان یکی از حاضرین در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ یک بودند.