دیار وارش: قائم مقام داماش و مدیرکل ورزش و جوانان مهمانان تلفنی برنامه تلویزیونی با ورزش بودند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهروز محمودی قائم مقام باشگاه داماش و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، مهمان تلفنی برنامه با ورزش شنبه شب شبکه استانی گیلان، باران بودند.
 
محمودی در بخشی از گفتگوی تلفنی خود با افشین وهابی مجری این برنامه، در خصوص وضعیت داماش اظهار داشت: با توجه به آنکه دیگر به عنوان یک باشگاه خصوصی توانایی تیم داری نداریم، این تیم را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان تحویل داده ایم.
 

وی گفت: بدهی تیم کمتر از پانصد میلیون تومان است و در ازای پرداخت این بدهی امتیاز تیم به خریدار جدید انتقال خواهد یافت. اگر خریداری بیاید با او در خصوص این مبلغ نیز همکاری خواهیم کرد. البته اگر هم خریداری پیدا نشد، مسئولیتی قبول نمی کنیم چون تشکیلات امیر منصور آریا قصد تیمداری را ندارد و این دیگر مشکل خود مسئولین ورزش و استان است. 
 
در ادامه مسعود رهنما به روی خط این برنامه تلویزیونی آمد و با بیان اینکه، امیدوارم فرصتی به بنده بدهید تا به صورت حضوری و شفاف برای مردم گیلان و به خصوص طرفداران خونگرم داماش مسائل را شفاف سازی کنیم، اظهار داشت: ما همه نوع همکاری با هیات فوتبال و هیات فوتبال نیز با مجموعه داماش و آقایان عابدینی و محمودی داشته اند. متعجب هستم که آقای محمودی به این صورت در رسانه ملی صحبت می کنند. ما استادیوم را هم به رایگان در اختیارشان گذاشتیم دیگر چه باید می کردیم؟

وی افزود: به ما گفتند اگر مجوز باشگاه شهر باران صادر نکنید این تیم به دسته سوم سقوط می کند و با انواع سربرگ ها برای ما نامه می فرستند. میزان بدهی تیم را که مشخص نمی کنند و از آن طرف از دادستانی نامه داریم که تیم برای این ها نیست! 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: من از تماشاگران خوب داماش عذر می خواهم اما متاسفانه جنازه ای را آورده اند و با هزاران بدهی میگذارند جلوی اداره کل. کدام حسابرس آمده است و حسابرسی کرده که می گویند بدهی پانصد میلیون است؟ مگر اصلا امتیاز یک تیم لیگ دویی چند است؟ خوب خریداری بیاید امتیاز دیگری را می خرد. ماشالله خودشان در فدراسیون و سازمان لیگ هم هستند. اگر تیم مشکل قانونی ندارد، خودشان هم میتوانند مشتری پیدا کنند.
وی ادامه داد: شکایت آن بازیکن خارجی را چه کسی قرار است پیگیری کند؟ تا دنیا دنیاست از درآمد آقای جهانبخش استفاده بکنیم اما هزینه آن بازیکن خارجی را ندهیم و فکر کنیم ای اف سی ولمان می کند؟
 
رهنما با انتقاد از نحوه واگذاری تیم ها و تیمداری در فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال اشتباه می کند به کسی که توانایی تیم داری را ندارد مجوز می دهد. باید قانون را عوض کنند که هر کسی میخواهد تیم را بگیرد اول توانایی مالی اش مشخص باشد تا با احساسات مردم به این شکل بازی نکنند.
 
وی اظهار داشت: نه اینکه ما بخواهیم از این قضیه فرار بکنیم و از شما هم می خواهم مسائل تخصصی را حتما از هیات فوتبال دنبال کنید، اما من واقعا دلم از آقای محمودی شکست. از نظر آن ها که اصلا داماشی وجود ندارد و اسم تیم شهرباران است. آن زمانی که پول بود تمام بازیکنان و عوامل از خارج استان بودند بی جهت توپ را به زمین ما شوت نکنند که بگویند مشکل مسئولین ورزش استان است .
 
در پایان این برنامه تلویزیونی مقرر شد تا در هفته آینده به صورت حضوری از طرفین دعوت به عمل بیاید تا در خصوص بحث واگذاری داماش گفتگو شود.

 
 
 
 
 
بهروز محمودی، قائم مقام داماش، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، سایت داماش، وارش اسپرت، باشگاه داماش، damash،