به گزارش وارش اسپرت محمد مختاری در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک داماش مقابل سپاهان اصفهان در هفته سی‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: با این پیروزی 99 درصد در لیگ برتر ماندنی شدیم. پیش از آغاز این دیدار با هم عهد کرده بودیم که سپاهان را ببریم تا کار ما به روز آخر کشیده نشود. از ابتدای مسابقه برای پیروزی به زمین رفتیم و با یک بازی خوب 2 گل به سپاهان زدیم و پیروز شدیم.

 

وی با بیان اینکه مقابل سپاهان موقعیت‌های زیادی داشتند، افزود: جمعه یکی از روزهای خوب داماش بود اما تیم سپاهان اصلا در حدواندازه‌های خود ظاهر نشد. فکر کنم این تیم در طول بازی تنها 2، 3 موقعیت بیشتر نداشت و گلی هم که به ما زدند بر اثر اشتباه خودمان بود.

 

بازیکن داماش در خصوص اخراجش از زمین و اعتراضی که به داور داشت، گفت: در صحنه اولی که داور به من کارت زرد داد به دلیل تکل من برای گرفتن توپ بود که به بازیکن حریف برخورد داشتم. البته داور می‌توانست کارت ندهد، چون توپ را جمع کردم. در صحنه دوم حتی لباسم به خلعتبری برخورد نکرد که داور کارت دوم را به من نشان داد تا از زمین اخراج شوم. باور کنید حتی کفشم هم به کفش خلعتبری برخورد نکرد.

 

در صحنه‌ای از بازی محمدرضا خلعتبری با مختاری درگیر شد و مهاجم سپاهان برای اینکه کسی متوجه گفت‌وگویش با بازیکن داماش نشود، دست خود را روی دهانش گرفته بود. مختاری در این خصوص به تسنیم گفت: خلعتبری بچه‌محل من است. او به من گفت با این نوع اعتراض کردن محروم خواهم شد. محمدرضا چون جلوی دهانش را گرفته بود همه فکر کردند در حال توهین به من است در صورتی که به این شکل نبود.

وی اضافه کرد: خلعتبری جمعه شب بعد از بازی به منزلم آمد و میهمان ما بود. ما 11 سال است که یکدیگر را می‌شناسیم. خلعتبری در خانه ما گفت نمی‌توانید استقلال را در تهران شکست دهید اما جواب دادم حتی اگر فولاد نتواند استقلال را شکست دهد ما این تیم را در آزادی شکست می‌دهیم. تیم ما همیشه در آزادی بازی‌های خوبی انجام داده و حتی مقابل پرسپولیس که شکست خوردیم، شانس‌های گلزنی زیادی را به دست آوردیم و پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد.

 

بازیکن داماش در خاتمه تصریح کرد: استقلال نمی‌تواند ما را شکست دهد، چون دیگر استرس سقوط به لیگ دسته اول را نداریم و راحت‌تر بازی خواهیم کرد. مطمئن باشید تیم ساده‌ای برای استقلال نخواهیم بود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید