کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به صعود داماش به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: صعود داماش به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از روی شانس نبوده است البته در ابتدای مسابقات قصد حضور در جام حذفی را نداشتیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد مختاری در گفتگو با فارس با اشاره به پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: بازی سنگینی مقابل ماشین‌سازی برگزار کردیم، بازیکنان داماش بدون اینکه واهمه‌ای از نام ماشین‌سازی داشته باشند با تمام توان بازی کردند.

وی با اذعان به اینکه داماش مصدومان زیادی در دیدار مقابل ماشین‌سازی داشت افزود: با 16 بازیکن به مصاف ماشین‌سازی رفتیم و از همان ابتدا با نیت برد وارد زمین شدیم، بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و نشان دادیم صعود داماش به جمع چهار تیم مرحله پایانی شانسی نبوده است.

کاپیتان داماش گیلان بابیان اینکه قصد حضور در جام حذفی را نداشتند تصریح کرد: با قرعه‌کشی رقابت‌ها قصد کناره‌گیری از مسابقات را داشتیم تا بتوانیم با تمرکز بیشتری در لیگ دسته دوم حضور پیدا کنیم ولی با صحبتی که اعضای تیم داشتند قرار شد در هر مرحله برای کسب تجربه بیشتر و اعاده حیثیت داماش به میدان رویم.

مختاری با اشاره به گل دقایق پایانی ماشین سازان بیان کرد: همان اندازه که گلزنی در دقایق پایانی شیرین است، دریافت گل تلخ و ناگوار است ولی بازیکنان روحیه خود را حفظ کردند و با ارائه یک بازی منطقی توانستیم به بازی برگشته و در ضربات پنالتی به برتری برسیم.

وی بابیان اینکه به حرف‌های مجری برنامه نود توجهی ندارند گفت: تنها به خواسته هواداران داماش توجه می‌کنیم و به گفته‌های دیگران توجهی نداریم، با تمام وجود در مرحله نیمه‌نهایی به میدان می‌رویم.