وارش اسپرت

چند وقتی بود که خبری از محمد مختاری نبود.بازیکن متعصبی که چند سالی است در خط دفاع تیم شهرمان آقایی میکند.او با وجود پیشنهادات متعدد لیگ برتری حاضر نشد شهر باران های نقره ای را ترک بگوید.پیشنهادهایی که چه پارسال و چه امسال هر بازیکنی را وسوسه می کرد.

او از زندگی در رشت احساس رضایت و به گفته خودش احساس آرامش میکند.خواهان تمدید قرارداد با داماش می باشد و از لحظات مصدومیتش می گوید.

 

سلام آقا محمد!دو سه بازی اول فصل رو تو ترکیب بودین.اون بازیها رو چطور دیدین؟
والله بازیها که خیلی خوب بودن ولی یه سری از بازیکنای اصلیمون مثل رضا مهدوی ، علی نظرمحمدی مصدوم بودند و آماده نبودن.با مشکلی هم که رو مربیمون داشتیم نتونستیم اول فصل مثل الان نتیجه بگیریم.بخاطر همین یه کم عقب موندیم ولی خدارو شکر بچه ها تونستن جبران کنن و الان موقعیت خوبی تو جدول داریم.

 

امسال داماش رو چطور دیدین؟
یکی از بهترین تیمهایی که تو رشت داشتیم فکر کنم امسال باشه ؛ چون تمام بازیکنانی که رفته بودند دوباره به تیم برگشتند.بازیکنان تیممون همه تو یه سطح هستند و این مهمترین عامل واسه پیشرفت و نتیجه گرفتنه.

 

برسیم به بحث تلخ مصدومیت شما.چی شد مصدوم شدین؟

دقیقه هفتاد بازی با تربیت یزد بود که رفتم سر توپ دفاع حریف که تقی قاسم زاده بود و با تکلی که زدم پام پیچید و رباطم آسیب دید.

 

مصدومیتتون تا کی ادامه داره؟

تا آخر فصل نمی رسم.از خرداد ماه آماده بازی کردن میشم که لیگ تموم میشه.ولی از یک ماه تا یک ماه و نیم دیگه شروع به دویدن میکنم.

 

واسه فصل بعد قرارداد بستید؟

نه هنوز نبستم.

 

پارسال بازی با نفت آبادان چی شد شما نیومدید آبادان؟

تو تهران دچار مسمومیت خیلی شدیدی شدم که تو عمرم همچین مسمومیتی واسم پیش نیومده بود.تا 3 روز فقط بهم سرم میزدن که به بازی برسم ولی متاسفانه نرسیدم.

 

شایعه شده که کار نفتیا بوده؟

نه.مسمومیت تو تهران بود.تو هتل المپیک که یکی از بهترین هتل های ایرانه.این مسمومیت بعد بازی با مهرکام بود.فکر کنم غذایی که تو راه خورده بودیم دچار مسمومیت شدم.

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

 

 

پارسال یکی از معدود بازیکنان بزرگ تیممون بودین که موندید در مجموع داماش رو پارسال چطور دیدید؟

پارسال تیم خیلی خوبی بودیم.از نظر رفاقت بین بچه ها یکی از بهترین تیمهای دوران ورزشیم بود.ولی متاسفانه اون رفاقتی که بین بچه ها بود تو مربیانمون نبود.یکی از بزگترین مشکلاتمون همین بود که نتونستیم خوب نتیجه بگیریم.فیروز کریمی مربی بزرگی بود ولی پارسال بعلت مشکلاتی که تو زندگی شخصیش داشت نمیتونست فکرش رو به تیم معطوف کنه.حاشیه های بیرون تیم و حاشیه های خانوادگی ای که داشت بیشتر فکرش رو مشغول می کرد و نمی تونست اونجوری که باید و شاید به بچه ها برسه.

 

بازیکنا ها برطبق شایستگی انتخاب شده بودن یا رابطه؟

یه سری که بازی می کردن بد نبودن ولی میتونستیم خیلی بهتر از اونها رو جذب کنیم.اگه تیمی که امسال بستیم رو پارسال داشتیم نتایج خیلی بهتری می گرفتیم.پارسال تیمها نسبت به امسال خیلی ضعبف تر بودند.امسال به نظرم تیم ها خیلی قوی ترن.

 

امسال جو تیم رو چطور میبینین؟

امسال جو عالیه ؛ بخاطر اینکه اکثر بچه ها رشتی هستند.اونایی هم که غریبه اند خیلی بچه های خوبین و سری با بچه عیاق شدن.یه چند تا هم که از پارسال بودن که به جو اینجا کاملا آشنا هستند.الان بنظر من خیلی خوب شده و نسبت به اول فصل رفاقت ها خیلی بیشتر شده که نتایج هم این موضوع رو نشون میده.

 

تمدید قراردادتون واسه فصل بعد به لیگ برتری شدن تیم منوطه؟

نه ، به هیچ وجه.اگه میخواستم برم از تیم امسال اول فصل می رفتم.حدود ده تا پیشنهاد لیگ برتری داشتم.تلفنی با همه سرمربی ها و رابطاشون صحبت کردم ولی به هیچ کدومشون توجه نکردم.چون رابطه من و آقای عابدینی و باشگاه خارج از رابطه یه فوتبالیست و باشگاهه.اینجا خیلی راحتم و احساس آرامش میکنم که مهمترین دلیل موندنمه و سال دیگه هم اگه باشگاه بخواد قراردادم رو تمدید میکنم مگه اینکه باشگاه نخواد که بمونم.

 

تو رشت زندگی میکنید؟

خودم تو رشت هستم ولی خانوادم تو شهسوار هستند.

 

مجردین یا متاهل؟

مجردم

 

تو دفاع عده زیادی از فوتبالدوستان رشتی شما و نظیف کار رو در سطح تیم ملی میدونند.آیا تیم ملی رو حق خودتون میدونید؟  چه عاملی باعث شده به تیم ملی نرسین؟

ما بطور مداوم تو لیگ برتر بازی نکردیم .شاید در سطح تیم ملی باشیم ولی بازیکنانی که الان ملی پوشند حقشونه که تو تیم ملی بازی کنن؛چون تیمهاشون تو سطح بالایی از لیگ قرار دارند. ما باید تلاش کنیم تا خودمون رو به اونها برسونیم.

 

 

مصاحبه: میثم – مهرداد