نام مدیرعامل باشگاه داماش به عنوان کاندید اصلی سرپرستی تیم ملی ایران مطرح شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم ملی ایران که با برکناری مهدی محمد نبی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ایران و سرپرست تیم ملی در جام جهانی 2014 و ملت های آسیا 2015، سرپرستی نداشته است به دنبال فردی است تا این عنوان را در اختیار وی قرار بدهد.

 

خبرها حاکیست که با پیشنهاد چند نفر از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ در یکی از جلسات فدراسیون نام امیر عابدینی مدیرعامل داماش به عنوان اصلی ترین گزینه مطرح شده است و قرار است طی روزهای آتی در این خصوص تصمیم گیری شود.

 

عابدینی نیز با تائید این خبر و در پاسخ به این سئوال که «آیا خودش تمایل به پذیرش این پست را دارد یا خیر؟» به مهر گفت: ته دلم را بگویم، بله. وجدانا بدم نمی‌آید سرپرست تیم ملی شوم. این بضاعت را هم در خودم می‌بینم ولی در اینصورت، باید دید فدراسیون فوتبال چه توقعی از سرپرست دارد و چه جایگاهی برای آن مدنظر دارد. باید دید آیا این توقعات با آنچه که مدنظر من است تطابق دارد یا خیر. در صورت تطابق، بدم نمی‌آید سرپرست شوم.

 

درحالی این گمانه زنی ها مطرح می شود که هنوز وضعیت مالکیتی و مالی داماش وضعیت روشنی ندارد و عابدینی نیز مدت هاست که در این خصوص اظهار نظری نمی کند! حال باید منتظر ماند و دید که آیا در صورت انتخاب عابدینی در پست سرپرستی تیم ملی چه اتفاقی می افتد. آیا در صورت انتخاب وی او باید داماش را کند؟ و یا اینکه با توجه به اینکه فصل آتی لیگ یک از مردادماه آغاز خواهد شد، بالاخره کی قرار است تکلیف داماش توسط عابدینی مشخص شود؟

 

 

 

 

امیر عابدینی، سایت داماش، تیم ملی ایران، وارش اسپرت، تارنمای هواداران داماش، ورزش گیلان،