دیار وارش: داماشی ها معتقدند اشتباهات سریالی داوری علیه داماش گیلان ، شائبه های زیادی را به ذهن متبادر می نماید. 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از "ورزش سه"، اتفاقات لیگ یک و داوری های انجام گرفته در این لیگ باعث ایجاد نارضایتی هایی در تیم های حاضر در آن شده است. علی احمدی سراوانی در خصوص داوری های این تیم به گفتگو با "ورزش سه" پرداخت.
 
او در رابطه با عدم اعتراض باشگاه داماش به داوریها می گوید: به هیچ وجه اینطور که می گویید نیست ! ما بارها و بارها تا به امروز نامه نگاری کرده ، شکواییه نوشته و اعتراض مان را کتبا به فدراسیون اعلام کردیم . در رسانه ها نیز بارها مصاحبه های تند و تیزی بر علیه کمیته داوران و همچنین فدراسیون بخاطر بی عدالتی داوران شان انجام دادیم ولی گویا گوش فدراسیون بدهکار حرف های ما نیست .
 



او درباره اعتراض این باشگاه به داوری بازی ها گفت: پس از بازی با گیتی پسند اصفهان نسبت به داوری جنجال برانگیز و غیرمنصفانه داور شکواییه ای تنظیم کردیم . همچنین در بازی برابر مس کرمان در رشت ، شهرداری اردبیل در اردبیل ، خونه به خونه در رشت ، نساجی در قائمشهر داوری ها با اشتباهات فراوانی همراه بود که در نتیجه بازیها تاثیر گذار بود.
سراوانی ادامه داد: اعتراضات و شکواییه های ما حتی موجب گردید که هیات فوتبال استان نیز طی نامه ای در خصوص وضعیت داوریها به فدراسیون فوتبال هشدار دهد و از نوع قضاوت داوران برای تیم های گیلانی انتقاد کند اما انگار نامه نگاریها و شکواییه های ما هیچ تاثیری نداشته و اشتباهات داوری در مسابقات داماش گیلان هفته به هفته تکرار و معنادار شده است .

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش درباره ادامه این اعتراض ها گفت: ما اعتراض مان را سفت و سخت تر ادامه خواهیم داد .تا به امروز نیز باشگاه چه ما در روابط عمومی ، چه آقای محمودی قائم مقام باشگاه بارها و بارها نسبت به تضییع حق داماش اعتراض کرده ایم و جناب جهانپور نیز در مصاحبه های متعدد از وضعیت داوریها گله مند بودند، اما همانطور که پیشتر گفتم کسی فریاد ما را نمی شنود . ما فیلم این بازی را نیز ارسال خواهیم کرد . دقیقا در بازیهای دو سال پیش نیز که داماش از لیگ برتر سقوط کرد ، داوریها همینگونه بوده و تکرار دوباره آنها را دیگر نمیتوان اشتباه نامید و اشتباهات سریالی داوری بر علیه داماش شائبه برانگیز شده است .

وی در پایان راجع به اطلاع عابدینی از اعتراض های آنها گفت: وقتی گوش شنوایی وجود نداشته باشد ، آنچه که به جایی نرسد ، فریاد است اما مطمئنا آقای عابدینی از اعتراضات و شکواییه های ما باخبر هستند .