* بازی با آلومینیوم را چطور دیدید؟

غیر از دو صحنه، کل بازی دست ما بود. ما خوب شروع کرده بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که فقط یکی از آن موقعیت‌ها گل شد. نیمه دوم خوب شروع نکردیم ولی بازی دست ما بود که نتوانستیم گلزنی کنیم و متاسفانه در روزی که می‌توانستیم پیروز شویم، بازنده بیرون آمدیم.

 

*با توجه به اشتباهات فاحش دفاع وسط‌ های داماش، چقدر احتمال می‌دهید در ترکیب اصلی قرار بگیرید؟

من همیشه تحت هر شرایطی تلاشم را انجام می‌دهم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم و اما همه چیز به تشخیص مربی برمی‌گردد که چه نظری دارد.

 

*داماش دو بازی خارج از خانه در مقابل پیکان و فجر دارد. شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید؟

داماش در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرد. رفاقت و انسجام خوبی در تیم حاکم است و امیدوارم باخت مقابل آلومینیوم یک انگیزه‌ای به بچه‌ها داده باشد تا با برد مقابل پیکان، نتیجهٔ هفته قبل را جبران کنند. از سوی دیگر در جام حذفی مسابقهٔ سختی در شیراز داریم که من خیلی امیدوارم بتوانیم فجر را ببریم و احتمال فینالیست شدن داماش زیاد است، چون ما بعد از برد مقابل فجر به احتمال فراوان میزبان هستیم و حضور هواداران گیلانی قدرت زیادی به داماش می‌دهد.

 

*از باشگاه داماش زمزمه‌هایی در مورد مسائل مالی به گوش می‌رسد. مثل اینکه بازیکنان از پرداخت نشدن پاداش‌ها و قراردادهای خود ناراحت هستند، آیا صحت دارد؟

اگر بخواهم صادقانه بگویم، با دادن پاداش انگیزه‌ای در تیم برای بردهای متوالی ایجاد می‌شود ولی در مورد قرارداد‌ها بحث فرق می‌کند و اگر به موقع پرداخت نشود تمرکز و تفکر بازیکن به سمت مسائل مالی می‌رود. با توجه به قول‌هایی که داده‌اند، یک مقدار در مورد پرداخت قرارداد‌ها عقب هستیم ولی به دلیل اعتمادی که به مدیریت باشگاه داریم مشکلی نمی‌بینم و امیدوارم قول‌هایی که داده شده هرچه زود‌تر عملی شود تا نیروی مضاعفی در تیم ایجاد شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید