تیم داماش گیلان که خود را برای بازی هفته پنجم لیگ دو در برابر اتکا گلستان آماده می کند ، امروز تمرینات شادابی را زیر نظر عبدالله مرغوب ، افشین ناظمی و دیگر اعضای کادر فنی برگزار کرد . عبدالله مرغوب در همین رابطه گفت : بازیکنان مصدوم به جز محمد مختاری به تمرین و بازی بازگشته و آماده دیدار فردا هستند.

 

عبدالله مرغوب گفت : بازیکنان تیم امروز و طی سه جلسه اخیر بسیار خوب تمرین کرده اند و کادر فنی تلاش کرد که روحیه تیم برای بازی فردا تقویت شود. وی افزود : امیری ، چاوشی و هاملت که در بازی گذشته مصدوم بودند به تمرینات بازگشته اند و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ، آماده دیدار فردا هستند.

 

مرغوب در باره بازی فردا گفت : با توجه به صحبت های مهندس عابدینی مدیر عامل باشگاه با بازیکنان و اتحاد و همدلی که در بین آن ها وجود دارد ، تیم تلاش خواهد کرد تا با روحیه بالا در بازی فردا حاضر شود علاوه بر این که اعتماد متقابلی بین کادر فنی با بازیکنان وجود دارد که تاثیر مثبت آن را امیدواریم در بازی فردا مشاهده کنیم .

 

ادامه مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید :

 

وی خطاب به هواداران داماش گیلان گفت : هوادار همیشه هوادار است و دلخوشی ما و بازیکنان هواداران هستند و باشگاه و تیم برای هواداران و افتخار آفرینی برای استان است لذا هواداران وظیفه دارند از تیم حمایت کنند و برای آن ها این مهم نباشد که کدام بازیکن بازی می کند و کدامیک بازی نمی کند زیرا این کادر فنی است که بازیکنان آماده در تمرینات را برای بازی انتخاب می کند ، اصل مهم و هدف اصلی سربلندی تیم و باشگاه است و هر اقدامی که باشگاه و مدیران آن انجام می دهند برای سربلندی استان و هواداران است و هر کس هدفش این است باید با امیدواری از تیم با همه توان حمایت کند .

عبدالله مرغوب در پایان گفت : امیدواریم که تیم و بازیکنان ، فردا بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند و با پیروزی دل هواداران را شاد کنند و امید را برای مسئولین باشگاه ایجاد کنند تا آن ها برای گسترش ورزش و فوتبال استان بیش از پیش تلاش و فعالیت کنند زیرا این باشگاه یک باشگاه خصوصی است و امید پیشرفت و پیروزی برای تیم هایش در استان را دارد .