دیار وارش: سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت بعد از پیروزی تیمش در مقابل پارسیان شهر قدس گفت: فوتسال ایران قدرت فوتسال گیلان را باور کرد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، حسن ارسلانی سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت که سالها تجربه حضور در تیم ملی فوتسال وبازیهای آسیایی، جهانی و لیگ برتر کشور را در کارنامه خود دارد، ضمن ابراز رضایت از شاگردانش افزود: به کادر و بازیکنانم ایمان کامل دارم و همگی با تمام وجود در موفقیت تیم نقش داشته اند و در نیم فصل دوم نتایج و بازیهای ما گواه بر این مدعاست.

ارسلانی در ادامه بیان داشت: در شروع فصل، حتی تمرینات بدنسازی تیم به جهت نداشتن وقت کافی بدرستی انجام نپذیرفت و در مدت زمان استراحت نیم فصل با اضافه نمودن سه بازیکن خودمان و اجرای تمرینات فشرده بصورت صبح و عصر و حمایت مسئولین شهرداری و خصوصا شهردار رشت و اعضاء شورا که انصافا یار و پشتیبان ما بوده اند، توانستیم قدرت فوتسال گیلان را به نمایش بگذاریم وبا احترام به همه تیمها همه این قدرت را باور نمودند.
ارسلانی از آمادگی تیم خود برای بازی با نفت امیدیه خبر داد و افزود: تیم شهرداری رشت امروز با 99 درصد بازیکنان بومی خود حرفهای زیادی برای گفتن در فوتسال لیگ یک دارد اما افسوس که لیگ برای ما زود تمام شد!