وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مسعود رهنما با بیان اینکه مسئولان استان گیلان در حد کفایت به این تیم کمک کرده اند،گفت: مسئولان استانی برای حمایت از این تیم هر کاری که از دستشان برآمده انجام داده اند اما متاسفانه مشکلات این تیم بیش از آن چیزی است که تصور می شود.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایرنا مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: البته کمک های مردم و مسئولان استان گیلان به تیم داماش ادامه خواهد یافت اما از آنجا که این تیم به بخش خصوصی تعلق دارد، باید قسمتی از مشکلات باشگاه را خودشان مرتفع کنند چرا که برای کمک به این تیم از اعتبارات دولتی، محدودیت وجود دارد و نمی توان بیش از حد انتظار از مسئولان دولتی انتظار داشت.

 

رهنما با اشاره به قدمت و جایگاه این تیم در بین هواداران ادامه داد: مردم به این تیم علاقه زیادی داشته و به آن تعصب دارند و برهمین اساس حمایت از این تیم را در دستور کار داریم تا دغدغه های هواداران برطرف شده و جایگاه این تیم در جدول رده بندی این رقابت ها بهبود یابد.

 

وی تاکید کرد: در همین راستا، شخصا در جلسات متعددی که در این ارتباط برگزار شده شرکت کرده ام و از نزدیک شاهد تلاش مسوولان استان گیلان برای رفع مشکلات این تیم هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مشکلات این تیم برطرف می شود، نیز گفت: زمان مشخصی نمی توانم بدهم اما معتقدم مشکلات این تیم در یک زمان کوتاه قابل حل شدن نیست و برای برطرف شدن آن نیاز به وقت بیشتری داریم.