وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با یک تساوی در دقایق پایانی برای داماش گیلان پیگیری شد.

 

در حالی که تیم فوتبال داماش گیلان با یک بازی ضعیف و بدور از برنامه مشخص تا پایان نود دقیقه قانونی از میزبان خود مس کرمان با نتیجه دو بر صفر عقب بود با دو گل افشین چاوشی در دقایق 2+90 و 4+90 که به عنوان یار تعویضی از دقیقه 83 به جای محمد غلامی وارد میدان شده بود توانست تیم مس را در کرمان متوقف کند .گل های مس در این دیدار توسط قباخلو در دقیقه 32 و قاسم دهنوی در دقیقه 59 به ثمر رسید.

 

داماش گیلان با کسب این تساوی در پایان هفته بیست و سوم با 27 امتیاز ، با یک پله سقوط در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت . بازی بعدی داماش در چارچوب هفته بیست و چهارم جمعه 14 بهمن در استادیوم عضدی و در مقابل سپاهان، تیم دوم جدول رده بندی برگزار خواهد شد.

 

مس کرمان 2(گل دقیقه 30 مقداد قباخلوو دقیقه 57 قاسم دهنوی)– 2( گل دقیقه 92و 94 افشین چاوشی)داماش گیلان

تماشاگر: دو هزار نفر – هوا: آفتابی

داور: جمشید محمدی – کمک‌ داوران: سعید علی نژادیان و حسن یوسفی – داورچهارم: قاسم واحدی – ناظر: ایرج نظری

اخطار: حسین ابراهیمی دقیقه 75(داماش و عادل کلاه کج دقیقه 22(مس)

مس کرمان:

ارشاد یوسفی، فرهاد سالاری،احمد زنده روح، وحید اسماعیل بگی، سپهر حیدری، قاسم دهنوی،عادل کلاه کج، فرزاد حسین خانی، آرارات آراکلیان،احمد حسن زاده، آلجوشا وژنوویچ ،محسن خلیلی( از دقیقه 80 احمد رضا زنده رود)،مقداد قباخلو(از دقیقه 72 کیوان امرایی).

 سرمربی:میروسلاو بلاژویچ .

داماش گیلان:

محمد محمدی،علیرضا نظیف کار،مگنو باتیستا،ابوذر رحیمی،مصطفی حاجتی،حسین ابراهیمی،میلاد زنیدپور( از دقیقه 57 بهنام افشه)،جونیور آلوز،محمد رضا مهدوی( از دقیقه 46 جهانگیر عسگری)،حسین کوشکی،محمدغلامی( از دقیقه 83افشین چاوشی).

سرمربی: مهدی تارتار.

 

*دقایق حساس دیدار

 

دقیقه 24 : ضربات ایستگاهی داماش تا این دقیقه از دیدار مهمترین صحنه های بازی را بوجود می آوردند که البته هیچ کدام به شکل خطرناک به چارچوب دروازه مس نمی رسید. در این دقیقه از دیدار نیز ضربه ایستگاهی مهدوی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

 

دقیقه 45 : شوت از راه دور میلاد زنیدپور در دستان دروازه بان مس جا خوش کرد تا این شوت نیز راهی به دروازه کرمانی ها پیدا نکند. دفاع چند لایه و منسجم مس در نیمه اول جلوی نفوذ داماش را به خوبی می گیرد تا در این نیمه علی رغم مالکیت بیشتر توپ توسط داماشی ها ، به غیر از تک گل مس موقعیت چندان خطرناکی را بر روی دروازه ها شاهد نباشیم .

 

دقیقه 55 : ضربه شوت سالاری بازیکن مس از کنج محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه داماش به بیرون می رود.

 

دقیقه 64 : شوت دهنوی بازیکن مس با عکس العمل خوب محمد محمدی وارد دروازه داماش نمی شود .

 

*گل ها *

مس 1 – 0 داماش:پاس عمقی زیبای ابوالقاسم دهنوی از مرکز زمین در حالی که همه ی مدافعان داماش به گمان آفساید ایستاده بودند به قباخلو رسید و او در داخل محوطه ی شش قدم در حالی که با محمدی رو در رو بود کار سختی برای گل زنی در پیش نداشت .

 

مس 2-0 داماش: سانتر محسن خلیلی بر روی دروازه ی داماش با دفع ناقص مدافعان به قاسم دهنوی رسید تا او گل دوم مس را به ثمر برسناد..

 

مس 2-1 داماش: افشین چاوشی تازه وارد داماش شهر باران با یک شوت سهمگین از پشت محوطه جریمه دروازه ی مس را گشود.

 

مس 2-2 : سانتر زیبای حسین ابراهیمی که به دقت هر چه تمامتر بر روی سر افشین چاوشی فرود آمده بود  و او با یک ضربه سر فوق العاده توانست گل تساوی داماش را به ثمر برسند.

 

*در حاشیه

 

– در حالی که کمتر از دو هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند بوقچی تیم مس با یک بلند گو به سبک کشور های حوزه ی خلیج فارس بد جوری روی اعصاب پیاده روی می کرد.کاش حداقل صدای خوبی داشت این دوست عزیز.

 

– چهار دقیقه و دو گل. این کارنامه ی افشین چاوشی در این میدان بود.اشکهای معصومانه ی او خود حدیث هزارن داشت برای اهل فن…

 

– داماش گیلان در این بازی برای اولین بار از لباس های سوم خود استفاده کرد . داماش در این دیدار با پیراهن های سفید بدون آرم و شورت ورزشی آبی به میدان آمده بود ، ضمن اینکه بر روی نیمکت نیز از گرمکن های بدون آرم سفید رنگ استفاده شد که جلب توجه می کرد.

به نظر می رسد استفاده از این لباس حاوی خبرهایی برای داماش شهر باران باشد که هنوز بروز داده نشده است !