به گزارش وارش اسپرت ، تیم ملی نوجوانان در اولین بازی اش در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کوچک توانست دو بر یک تیم زیر18 ساله های قزاقستان را شکست دهد.

 

نوجوانان ایران در همان لحظات اولیه بازی روی حرکت امیرمحمد مظلوم در محوطه جریمه و خطای مدافع قزاقستانی به پنالتی رسید که سعید عزت اللهی در دقیقه 5 آن را به گل تبدیل کرد. پس از این گل تیم نوجوانان موقعیت های زیادی داشت که امیرمحمد مظلوم سه موقعیت تک به تک را از دست داد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم ایران برای زدن گلهای بیشتر جلو کشید اما در دقیقه 50 روی یک ضد حمله مهاجم قزاقستان گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه نوجوانان ایران که موقعیتهای گل زیادی را در این دیدار از دست داده بود توسط یوسف سیدی روی یک رفت و برگشت و ارسال از جناح راست گل دوم را به ثمر رساندند تا پیروز این میدان باشند .

 

در پایان بازی از سوی کمیته فنی رقابتها امیر محمد مظلوم بهترین بازیکن زمین شناخته شد و جایزه اش را از سوی برگزارکنندگان دریافت کرد.

با شکست نوجوانان ترکیه از فنلاند دو تیم ایران و فنلاند به طور مشترک در صدر جدول قرار گرفتند . بازی دوم ایران مقابل ترکیه روز سه شنبه ساعت 13:45 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید