وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از سفر معاون اول قوه قضاییه به گیلان خبر داد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از دیار میرزا، ایرج ندیمی با بیان اینکه می خواهم خبر خوشی به هوادارن داماش گیلان بدهم، اضافه کرد:با آقای رییسی دادستان کل کشور و پورمحمدی رییس کل دادگستری درخصوص مشکلات داماش هماهنگی صورت گرفته است و آقای رییسی اعلام کرده اند علی رغم تغییرات در قوه قضائیه پرونده داماش گیلان همچنان در اختیار محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه قرار دارد. 

ندیمی با بیان اینکه شنبه هفته آینده معاون اول قوه قضائیه به گیلان سفر خواهند کرد یادآور شد: درخصوص مشکلات داماش گیلان حتما با ایشان مذاکره خواهیم داشت.

 

ابوذر ندیمی

 

وی با بیان اینکه از معاون اول دستگاه قضا درخواست ساده ای داریم اضافه کرد:از محسنی اژه ای می خواهیم هر رفتاری که با باشگاه های استان خوزستان داشته اند همان رفتار را با داماش گیلان داشته باشند و دستور تامین منابع مالی لازم یا جذب اسپانسر برای داماش گیلان را ارائه نمایند.

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:با رهنما مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این خصوص جلسه ای برگزار کرده ام و با توجه به پیگیری های قبلی حتما یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه شنبه آینده که با حضور محسنی اژه ای در رشت برگزار می شود طرح مشکلات باشگاه داماش گیلان و در نهایت حل آنها خواهد بود.

 

پی نوشت: طی چند ماه گذشته علی رغم تلاش هایی که کم و بیش از سوی برخی مسئولین و نمایندگان از جمله ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل برای حل مشکلات داماش صورت گرفت، آن تحرک لازم در مسئولین داماش دیده نشد؛ یا لااقل ما چنین چیزی را درک نکردیم. 

امیدواریم که مسئولین داماش هم رغبت لازم را برای گرفتن کمک و حل مشکلات داماش گیلان داشته باشند، تا هر چه زودتر وضعیت تیم به حالت مشخصی برسد.