*آقای معدنی،مثل همیشه به عنوان اولین سوال بازی چطور بود؟

ما بد بازی نکردیم.باید گیم اول بازی رو میبردیم ولی متاسفانه رو یه سری اشتباهات این گیم رو از دست دادیم. در طول بازی به غیر از گیم دوم بازهم میتونستیم برنده باشیم ولی متاسفانه بعد از اون روند بازی افتاد دست تیم کاله! اتفاقی که نباید می افتاد…

 

*به غیر از یک بار که در مقابل این تیم پیروز شدیم ،شکست ما به کاله تبدیل به یه عادت شده. چرا؟

واقعا نمیدونم. خب از اونجایی که بازیکنان ما اکثرا ملی پوشند، شناخت خوبی از تیم ما دارند، البته خب ما هم شناخت خوبی نسبت بهشون داریم.فکر میکنم همین چند باخت باعث شده که یه کم از نظر شرایط روحی بازیکنانمون تحت فشار قرار بگیرند. اما باید این رو اضافه کنم که ما اگر پارسال به این تیم میباختیم بد بازی میکردیم ولی امسال اگر چه دو بازی رو واگذار کردیم اما بد بازی نکردیم و این دو تا بازی آخرمون جزو بهترین بازیهامون بود.

 

*بازیکن خارجیمون الکس،ازش راضی هستید؟!

نه!!

 

*فکر نمیکنید یکی از مهمترین دلایل باختمون همین بازیکن بود؟

ببینید ما تو اون پست دیدید که بارها و بارها بازیکن عوض کردیم و به اون چیزی که میخواستیم نرسیدیم. بازیکن ایرانی نشد و دنبال بازیکن خارجی گشتیم. در واقع مجبور شدیم با همین بازیکنامون یه جوری سر کنیم…

 

*به زعم شما این بازیکن تحمیلی بود؟!

یجورایی،من فیلمش رو دیدم و نپسندیدم، گفتم این بازیکن رو نمیخوام(!)ولی مجبور بودیم باید یه بازیکن رو می آوردیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

 

*قبلشم که انگار یه بازیکن 40 ساله رو میخواستند به تیم تحمیل کنند!

من اون رو بیشتر میپسندیدم!ضمن اینکه با توجه به اینکه بازیکن معروفی بود میتونست از لحاظ روحی و روانی بیشتر به تیم کمک کنه.

 

*دلیل ناکامی داماش امسال علی رغم اینکه تیم پرستاره تر نسبت به سال گذشته بود رو چی میبینید؟

در درجه اول به خود من برمیگرده که نتونستم تیم رو خوب ببندم و در درجه دوم به خود بازیکنان برمیگرده که باید در حد نامشون بازی کنند.فکر کنم همه مون مقصریم و مقصر اصلی هم خودمم. شاید باید روش کارم رو عوض کنم و تو این قضیه تجدید نظر کنم و از سال های دیگه با یه روش دیگه کار کنم.

 

*نیم فصل رو تهران بازی کردید. فکر نمیکنید این هم به نوعی تو افت داماش تاثیر داشت؟

ما نیم فصل دوم هم که رشت اومدیم باز هم 4 تا باخت داریم. من فکر نمیکنم به نیم فصل ربطی داشته باشه… برنامه ریزی های که انجام دادیم متاسفانه همش غلط از آب در اومد. بعد از اولین باخت وقتی پیش مدیرعامل باشگاه رفتم گفتم که برنامه ریزی ما واسه بازیهای پلی آف بود.توی پلی آف هم دیدید که از نظر بدنی تو آمادگی خوبی بودیم.ولی از نظر روحی روانی این باخت ها خیلی تاثیر داشت و البته نبود محمدکاظم که روش خیلی حساب باز کرده بودیم و امسال رو واقعا نتونست برامون بازی کنه و آسیب دیدگی های دیگه که نتونستند بچه هامون خوب بازی کنند.البته از نظر روحی روانی هم من فکر میکنم که هر شخصی که داره قرارداد میبنده باید خودش رو برای اون تیم آماده کنه و شرایط رو کاملا بسنجه.

 

 

*البته به غیر از این باخت،سایر باخت ها توی رشت نبود! منظور از این سوال این بودش که شاید خیلی از این باخت ها اگر از اول توی رشت بودید بدست نمیومد و تیم توی این وضعیت نمی افتاد…

سالن رشت تو دو هفته آخر آماده شد و اون دو تا تیم هم قبول نکردند بیان رشت بازی کنند. البته اون دو تا بازی آخر نیم فصل رو هم ما بردیم.

 

*عملکرد خودتون رو توی این دو سال تو والیبال رشت رو چطور میبینید؟

خیلی بد!اون توقعی رو که از خودم داشتم رو نتونستم برآورده کنم متاسفانه…(در این لحظه مشکلاتی بوجود می آید که در پی نوشت این مصاحبه خواهد آمد)… و اینکه مقصر خودمم.

 

*فصل بعد هم برای داماش برنامه خاصی رو دارید؟

نمیتونم چیزی بگم. باید باشگاه با من صحبت کنه.

 

*و اعتراض هواداران در حین مسابقه و انتهای این بازی؟

من حق میدم. دوست دارند تیمشون همیشه برنده باشه. این حق تماشاگر هست که از تیمش برد بخواد . و با این امکانات و این نفرات باید هم چنین انتظاری رو داشته باشند.

 

مصاحبه گروه وارش اسپرت
مهرداد، میثم، میثاق ، علی

 

 

پ.ن:

در انتهای مصاحبه آقای محمدزاده با قطع کردن صحبت ها از ما خواستند تا با پایان دادن به مصاحبه آقای معدنی را با خود به رختکن ببرند که در همین حین یکی از هواداران داماش که در اطراف ما حضور داشت خطاب به مدیر تیم والیبال میگوید : داره مصاحبه میکنه که شما میای حرفش رو قطع میکنی. تیم رو تا نیم فصل تو تهران نگه داشتی حالا هم نمیذاری صحبت کنند و ……..

هرچند با دخالت دیگران این قضیه فیصله پیدا میکند و ما به ادامه مصاحبه میپردازیم.متاسفانه این حرکت واقعا جای تاسف داره و ما هواداران داماش هرگز اینگونه حرکات و اتفاقاتی که برای این تیم در طول فصل رخ داد رو از ذهن پاک نخواهیم کرد.